Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg mit restlager?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennem tårer må jeg sande, at jeg styrer direkte mod konkurs. Lang historie kort, så skylder jeg omkring 50.000 væk og hæfter personligt for det. Det er ganske forfærdeligt, hvis mine børn skal betale prisen for et eventyr, jeg ikke kunne finde ud af. Jeg søger derfor råd omkring, hvordan jeg får solgt mit restlager. Både min kollektion og mine materialer er til 'Giv-væk-pris', hvis bare jeg kan mindske underskuddet en smule på den måde.

Min hjemmeside, hvor mine ting kan ses er www.soesterlystig.dk og hvis nogen kender nogen, der kunne være interesserede, så må I ENDELIG kontakte mig. Eller hvis nogen kender steder, hvor jeg kan få det solgt? Jeg har også en ganske udmærket symaskine, der kan sælges.

Mange tak, og mange tårer

Katrine

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk. 
Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er du ikke plus medlem af amino og lyder ikke som om du har råd til det, men elles kan man tilbyde det i kategoien "Jeg har et godt tilbud til dig"

Alternativt vil jeg anbefale dig at smide det på dba.dk , qxl.dk og lagervarer.dk. Ellers kan du kontakte Trademen.dk og hører om de har interesse og sidst men ikke mindst kontakt zoptrading.dk

Du må da også gerne smide mig nogle priser og antal på det du har til mig på Lasse@lasselykke.dk:)

Hvis du ikke får noget afsat nogle af de steder ville det undre mig! :)

Mvh Lasse

Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse!

1000 tak for dit svar! Jeg har snakket med Trademen.dk og er en lille smule mere fortrøstningsfuld. Tak for hjælpen:)

Katrine

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)