Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med en MAC der vil hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Har lavet en iPhone App via en online App Builder Service. Det er blevet kanon godt!
Jeg har også betalt for at blive developer hos Apple. Super :-)

Nu mangler jeg blot at skulle gøre de sidste småting, som åbenbart kræver at man har en MAC (lave nøgler, downloade xcode, uploade APP osv).

Og så tænkte jeg, at der sikkert sad en med god forstand på det, som kunne tænke sig at gøre det for mig?

Så hvis der er nogen med en MAC og et godt hjerte, som gerne vil hjælpe med de sidste steps, så smid en mail til Ronni@Plindstrup.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Jeg har personligt ikke det store kendskab til det du snakker om, men hvis du lavede et opslag i freelancer for småpenge kunne det være du kunne finde en til, at gøre det for dig! :) 

Kun for at hjælpe, med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:

Nu mangler jeg blot at skulle gøre de sidste småting, som åbenbart kræver at man har en MAC (lave nøgler, downloade xcode, uploade APP osv).

Først og fremmest tillykke med App'en.

Men vi har flere på arbejdet der bruger windows og linux, de kan sagtens få apps og nøgler til at virke (Kan anbefale linux :) )

Venlig Hilsen

Lucas Rolff

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt nok på ferie lige nu. Men hvis du kan vente til søndag, så kan jeg godt hjælpe.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)