Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Google AddWords.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Spild af penge... Du skal bare lave en ordentlig søge optimering. Kræver ikke det helt store at få prima placering på google...

 

Når jeg kan kan alle... hehe

Fra aulum
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Fra  4office.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ved godt af det er svært at sige hvor meget man skal bruge. Jeg har lige talt med en konsulent fra Google Add Woors, han siger det ikke giver mening at bruge mindre end 200-400 kr. om dagen på vores webshop 4office.dk  . Kan det virkelig passe ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man egentlig, rent teoretisk, spamme konkurrenternes annonce-links på google, hvor de så betaler for hvert enkelt klik fra samme computer?

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

kaj jeppesen:

ved godt af det er svært at sige hvor meget man skal bruge. Jeg har lige talt med en konsulent fra Google Add Woors, han siger det ikke giver mening at bruge mindre end 200-400 kr. om dagen på vores webshop 4office.dk  . Kan det virkelig passe ? 

Hej Kaj - Både og. Hvis ikke man har 200-400 kr. om dagen i opstarts perioden for at finde ud af om Google Adwords er en god forretning, kan man sagtens vælge kun at bruge 50 kr om dagen. Ulempen ved dette er selvfølgelig at dig dagsbudget kan være opbrugt hver dag kl. 10 hvis der er stor konkurrence eller mange søgninger på dine ord.

kasperroedbro:

Kan man egentlig, rent teoretisk, spamme konkurrenternes annonce-links på google, hvor de så betaler for hvert enkelt klik fra samme computer?

Her er et meget godt svar på dit spørgsmål (dog på engelsk)
Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 
Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kaj jeppesen:

Jeg har lige talt med en konsulent fra Google Add Woors, han siger det ikke giver mening at bruge mindre end 200-400 kr. om dagen på vores webshop 4office.dk  . Kan det virkelig passe ? 

Du kan sagtens starte med at bruge 1.000kr om måneden. Vælger du at annoncerne skal leveres "Standard", vil dine annoncevisninger blive fordelt ud på døgnet, så du ikke har opbrugt dit budget i løbet af få timer om morgenen.

Jeg vil desuden anbefale dig at starte med at fokusere på en enkelt produktgruppe eller få produkter, da det vil være lettere for dig at få dette til at konvertere til en fornuftig pris hvorefter du så kan hæve dit dagsbudget og i samme tempo sætte flere produktgrupper fra din webshop op.

Før du overhovedet begiver dig i krig med nogen som helst former for markedsføring vil jeg på det kraftigste anbefale dig at få implementeret Google Analytics i din shop, så du kan spore hvad du tjener dine penge på og optimere derefter. Husk også at installer AdWords Konverteringssporing før du begynder at poste penge i AdWords. Alternativt kan du hive ehandel fra Analytics ind i AdWords interfacet og på den måde se hvilke søgeord der konverterer bedst.

Et sidste tip. Tag et AdWords kursus hvis du ikke føler dig helt gearet til at komme i gang. Ivækst tilbyder gratis kurser, se her. :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)