Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner Søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er 18 år, og er meget interreseret i internettet og alle dets muligheder. Derfor har jeg læst lidt PHP, MySQL og Objektive C. Det jeg søger er en partner, som har lyst til at arbejde med mig, og skabe online produkter, services etc. Jeg bor i København, du behøver ikke bo her, men det ville hjælpe en del. 

Mine stærke sider ligger i markedsføring og salg, samt den innovative side. Derfor kunne det være fantastisk hvis din stærke sider var programmerings delen. Samt har jeg opsamlet mig en kapital, som vi kan bruge til at starte professionelt. Ser frem til at høre fra jer, gerne på Skype, mail eller kommentar.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle ideer til projekter allerede?

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men havde også regnet med at snakke lidt om dem først, for at komme frem til det perfekte produkt :D

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monsted.

Har det selv på samme måde som dig. Er 22 år kommer fra København Ø. Min personlighed afspejler sig i, at jeg brænder meget for at starte noget selv, sgu mene jeg har den drivkraft og professionalisme der skal til før at kunne fuldføre det.

Problemet ligger i, at mine stærke sider er præcis de samme som dine. Men har en del kontakter til programmerer og grafiske designere til at kunne lave hjemme sider etc.

Vi kan jo lige snakkes ved, hvis du syntes det lyder interessant.

Mvh Thomas.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du kan anmode mig på Skype, så kan vi tale ideer :)

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)