Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan mon jeg fik Facebook til at se rødt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må ikke linke til min blogFacebook. Jeg får en rød melding om at min blog er blokeret pga. indholdet. Selv fatter jeg nada, for det er den mest stilfærdige blog man kan forestille sig. Har du et bud på grunden - eller hvordan jeg får Facebook i godt humør igen?(hvis det lader sig gøre). Jeg har ikke før linket til bloggen fra min væg, men jeg har kunnet linke i chatten, hvilket jeg heller ikke kan nu.

M.v.h. Lone

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver desværre lavet en masse seriøst lort fra sites til Facebook.

Det har Facebook selvfølgelig forsøgt at gøre noget ved. Desværre har de så valgt at blokere på shared host basis fremfor på domæne-navn.

Det betyder at mange uskyldige er blevet ramt, når de har lejet sig ind på en billig webhost der deler plads med nogen, hvor der tilfældigvis på et tidspunkt har været folk der har lavet snavs Sad

Jeg har selv hjemmesider billigt hostet hos tre webhoteller, og har ikke været uheldig mht deling på Facebook, men kan se at mange sites er ramt.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

http://www.comon.dk/art/221398/facebook-fjerner-dansk-blokering-uden-forklaring

Det er tilsyneladende ikke alle der er løbet forbi blokeringen..

Tak for linket - det er nok lige nøjagtigt den "forklaring", jeg har manglet. Jeg har netop mine sager hostet hos UnoEuro. Facebook har så ikke haft et 100% fintmasket net, for min hjemmeside er hostet samme sted, og er ikke blokeret.

Det er skisme da godt at jeg kan leve uden Facebook :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Mark:

http://www.comon.dk/art/221398/facebook-fjerner-dansk-blokering-uden-forklaring

Det er tilsyneladende ikke alle der er løbet forbi blokeringen..

Tak for linket - det er nok lige nøjagtigt den "forklaring", jeg har manglet. Jeg har netop mine sager hostet hos UnoEuro. Facebook har så ikke haft et 100% fintmasket net, for min hjemmeside er hostet samme sted, og er ikke blokeret.

Det er skisme da godt at jeg kan leve uden Facebook :-)

Unoeuro har mange forskellige servere, hvorpå deres kunders domæner er beliggende. Og det er kun to af serverne der er ramt af FB problemet. Så du kan sagtens have flere domæner, hvoraf kun et enkelt er spærret på facebook. Det afhænger altså af hvilken server domænerne er på.

Det er linux24.unoeuro.com og linux27.unoeuro.com der er ramt. Du kan tjekke hvilken én du er på ved at gå ind i kontrolpanelet -> Vælg domænet -> Administration -> Kig under "Webserver"

Prøv at opret en support-ticket og bed om at blive flyttet til en anden server. Vent et par uger (Kan være mange!) og så kan du være heldig at FB fjerner blokeringen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen for svar.
Jeg sidder og flover mig over at have spurgt - uden først at stikke næsen i hvad der ellers måtte være af skriverier om emnet.

Hvis der er så lang kø for at få rettet problemet, vil jeg vente med at stille mig i kø, da dette bare drejer sig om en flad blog. Hellere få folks forretninger i sving igen.

P.s. Når jeg går ind på linket og læser, ser det ud som om der ikke er gevinst hver gang, når der flyttes server. Stakkels de folk der er ramt på forretningen.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg delte på et tidspunkt noget på min Google+ profil om hvordan du kan gøre noget for at få blokeringen væk. Det var trendsonline.dk, der lagde en brugsanvisning op for at klage til Facebook. Jeg har klaget over 3 sites på den måde og har lige ledt efter posteringen, og desværre er den væk, da jeg normalt sletter en postering hvis ingen reagerer på den. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone 

Jeg har selv haft det samme problem, hvis ikke man vil lade facebook bestemme om man kan dele sin blog er løsningen et 301 redirect + nyt domæne! :-)

Jeg har uddybet det i blog indlægget: Sådan snyder du facebooks blokering

- Alexander Larsen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Larsen:
løsningen et 301 redirect + nyt domæne! :-)

Nåå ja - smart. Jeg har sådan set domæner nok liggende, som jeg kan tage af - men alle hos UnoEuro Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
Nåå ja - smart. Jeg har sådan set domæner nok liggende, som jeg kan tage af - men alle hos UnoEuro Stick out tongue

Det er ikke alle domæner hos unoeuro domæner der er blokeret :-)

- Alexander Larsen  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)