Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til videreudvikling af min idé

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i flere år overvejet at importere nogle helt bestemte kosttilskud hjem fra USA.
Det er så blevet til en realitet nu, og jeg er så småt begyndt at arbejde på hjemmesiden via shopify, og forhandlet med leverandøren vedr. priser mm.

Produktet er også anmeldt til fødevarestyrelsen, og der vil ikke være nogle problemer med at markedsføre det i DK.

Der er mange muligheder forbundet med denne idé, og eftersom at der endnu ikke findes noget af slagsen i DK, er der en god chance for at kunne lave B2B, og gribe fat i et bredere marked såsom helsam, matas, og evt. sportmaster, og diverse fitnessforretninger 

Dog er det her med at starte selvstændig helt nyt for mig, og af den andledning søger jeg en partner med erfaring og kendskab indenfor branchen til at løfte ideen.

Jeg er helt overbevist om at det med den rette markedsføring, vil blive et kæmpe hit i danmark da det er et utrolig veldokumenteret og effektivt produkt, og vil ramme en meget stor målgruppe, da det har mange andvendelsesmuligheder.
Der er også god mulighed for at anprise produktet uden at det går ind som et lægemiddel, og alt dette er blevet drøftet med fødevarestyrelsen.

Som sagt søger jeg en som har kendskab til branchen og kan føre ideen videre og sætte prikken over i`et på projektet. Det kan være en som allerede har en webshop der sælger kosttilskud, og netop har sat sig ind i tingene.

Jeg kan sagtens starte en ganske almindelig webshop op, og sælge produktet hjemmefra. Er dog sikker på at det vil kunne blive meget større ved hjælp en som kan bære ideen op til et højere niveau.

Jeg har mange inspirationskilder, og produktet er et kæmpehit i England.

 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sam

Kontakt mig på km@markmentor.dk, da jeg tror vi kan samarbejde om dit projekt. Jeg har mange års eraring med B2B salg/markedsøring primært inden for lifescience og har derfor stor viden om kosttilskud versus lægemidler og ved hvordan man sælger og markedsfører sundhedsbudskaber.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)