Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kort holder, hvad synes du?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne betale 299,- for den kortholder!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille hundredekroneseddel med mindre du får dem brandet godt. Hilfiger, Hugo Boss, Tiger of Sweden etc. ligger i 3-400 kr. - også i læder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god pris ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

50-100 kroner

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

299 lyder som en god pris.. hvis det er kvalitet!

Mvh Tobias.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed kortholder!

Monsted:
Hvis nu jeg smider et beløb på, som vi har i tankerne i øjeblikket: 299*,- inkl moms, hvad vil i så sige?

Hvis prisen ligger på 299 inkl. moms havde jeg personligt købt den på stedet :-)
- Skriv endelig, når du begynder at sælge dit produkt.

VH. Emil 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er ufatteligt svært at vurdere om det er en god pris uden at have den i hånden. Hvis det er noget kinesisk imitationslæder, så er den obv ikke 100 kr værd, men er det kvali så burde 299 ikke være et problem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes de ser lækre ud, men det er svært at vurdere ud fra et billede. Jeg vil sige maks et par hundrede kroner hvis kvaliteten er i top - så længe det er et no-name.

Hvad med også at sælge flade attache mapper i lækkert læder. De er vanskelige at finde, og prisen her kan her nemt ligge over 1000 på et no-name af god kvalitet

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

299 vil normalt vaere max prisen, hvis du vil have stk paa salget og du ikke har et etableret brand

Det gaelder om at finde ud af hvad du vil med dit produkt og brand. Hvis du saette prisen hoejere (5-700 kr), vil du komme i konkurrence med etablerede high-end brands (Prada, Mulberry etc). Det vil sige at du umiddelbart ikke vil kunne bære denne pris, med mindre du har en unik historie bag dit brand og kvaliteten er outstanding. Hvis du kan ramme det kan du maaske finde en niche, men det vil vaere svaert at konkurrere her. Eksemplet kunne vaere haandlavet kernelæder fra Portugal, historie om hvordan produktet er lavet osv.

Det produkt du viser paa billedet ser fint ud, og viser umiddelbart fin kvalitet til den prisleje paa 299 du omtaler. Dog vil jeg vaere betaenkelig over den konkurrence du skal op mod. Der er mange spillere paa markedet saa du skal finde ud af hvorfor din produkt er unikt, og vigtigst af alt, hvordan du vil ramme dine kunder. Du skal have en meget effektiv markedsfoering strategi for at faa nok besoegende paa dit site. Saa enten skal der vaere en niche i henhold til SEO som du kan finde, eller ogsaa skal du have en markedsfoering der rammer plet!

Fordelen ved dit produkt, er selvfoelgelig at det vil vaere et hoej-avance produkt. Men selv om du nok kan gange din mark-up med 5-6, skal der stadig mange stk paa foer du faar skovlet en god omsaetning ind.

Saa faar at svare paa dit spoergsmaal: Produkt og pris ser fin ud, men det er der ogsaa mange lignende produkter paa markedet der goer, saa find ud af hvordan du skal skille dig ud mht produktet.

Haaber du faar succes med projektet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver skudt alt for højt på prisen.

Prisen skal ikke være i nærheden af 299,- for et helt nyt kortholder brand.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)