Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj producent ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle sammen.

 

nu har jeg i lang tid prøvet at finde en der kan producere nogen t-shirt jeg har designet med eget logo regner med en 8 style til at start med i: .s. .m. .l. .xl.

men uden held, syns alt jeg finder er raklame kvalitet og det ikke lige det jeg har mest lyst til da jeg går meget op i kvaliteten, og det betyder ikke noget hvor det er i verden bare kvaliteten er god. ville være rigtig glad vis nogen er jer kunne hjælp mig. har brug for alt den hjælp jeg kan få. 

 

 

 

hilsen kris

på forhånd tak

Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan godt hjælpe dig. Du kan besøge vores hjemmeside: www.sourcingvillage.com og kontakt os.

Mange hilsner
Roaming & Jessica

Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Vi kan skaffe dig præcis den kvalitet t-shirt du vil have. Vi køber direkte fra fabrikker i Kina og har egne firmaer derude.

Eftersom t-shirts produceres i mange forskellige kvaliteter og modeller er det bedst at du køber en kvalitets t-shirt i en butik og vi sender den

ud til vores firma i Kina som så finder en fabrik der kan lave en præcis magen til.  Du skal regne med et minimumskøb pr. farve på 200-1000 stk afhængigt af

fabrikken.  Der findes fabrikker i Kina som laver usædvanlig god kvalitet men selvfølgelig kan der være fejl på enkelte varer, som fra enhver anden leverandør.

mvh Rene Rohrberg info@silverfox-design.dk

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kris

Hvordan gik det med dit projekt ? Fik du hjælp/løst din produktion "projekt" eller måtte  du opgive det? Hvis du er igang, så er det godt, ellers hvis du ikke er kommet så godt igang, ja så kan jeg hjælpe dig.

Jeg heder Rodica og bor med min danske mand i Moldova hvor jeg har en lille moderne systue der primært arbejder for danske kunder. Vi syr alt fra børnetøj til exklusivt designtøj til mænd. Og ja vi kan også levere til dig, og i små mængder, altså under 200 til 1000 stk. pr. farve. Men du kan selvfølgelig bestille så mange du har løst til. Du er meget velkommen til at kikke lidt på min hjemmeside www.sydine.com hvis det stadig er aktuelt og interesant for dig. TAK

De bedste hilsner

Rodica / tøjdesigner - sydine produktion

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Kris:

Hvordan gik det med at finde producenten der laver kvalitets t-shirts?  Ellers tilbyder Tumei DK (via Tumei Shanghai) at kontakte en producent som har erfaring om export, og som desuden har kvaliteten i top.

Hvis dette tilbud bringer nogen interesse, kontakt os venligst på:

bms4343@elromail.dk 

el.

tlf.86435242                       mobil: 23804757

Mvh

Wei-shi Shen

Tumei DK

 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan er den bedste måde at lave tryk til tshirts? Skal det laves i photoshop og gemmes som pdf til fabrikanten, eller hvad mener I???

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Imagè Clothing & Creations på Østerbro, de har egen fabrik i udlandet og kontor på Østerbro. Du kan læse mere på www.image-cnc.com ,

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)