Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står for at skal at lave en ny webshop. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har gode erfaringer, med et bestemt system eller måde at gøre det på? Det kunne også være at der var et par stykker eller to, som sidder der ude, og er super gode til det og gerne vil lave den, selvfølgelig mod betaling!

Er åben over for alle former for respons, bare det er brugbart.

De bedste hilsner fra Frederik Poulsen

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har sendt dig en privat meddelse :)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kan tilbyde at sætte en flot webshop op for dig til kun 699 ekskl. smid en mail til Andreas@Andiie.dk for at se referencer.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik.

Inden du vælger system burde du måske overveje det overordnede koncept: er det et hobbyprojekt med relativt få varer og en forventet lav omsætning, eller er det et større projekt du forventer dig meget af omsætningsmæssigt.

I princippet bør man altid skrive en forretningsplan, hvilket dog godt kan være lidt uoverskueligt, men de overordnede overvejelser bør man altid gøre sig.

Dernæst selve shoppen: hvilke krav har du til funktionalitet, ud over det at den kan vise en vare og at der er en købsknap? Skal dine kunder kunne købe gavegort?, skal der være et b2b login så priser eks. vises uden moms?, flere sprog? skal den kunne håndtere konfigurerbare produkter? osv. osv.

Den største tjeneste du kan gøre dig selv (og alle vi der gerne vil give dig en pris) er en liste over de krav du stiller til shoppen. Gerne opdelt i "must have" og "nice to have". Så byder vi alle på den samme opsætning, og du får sammenlignelige tilbud at vælge imellem.

God fornøjelse med projektet.

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)