Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit budget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mig og min kæreste er pt igang med at oprette en webshop, der sælger bestemt tøjmærker. men jeg er lidt nysgerrig på hvor meget jeg skal bruge i start kapital? kun til indkøb af produkter. hjemmeside osv. er der styr på.

Vi regner med at have et sted mellem 30-50 varenumre. og vil udvide med tiden. og kan der anbefales et godt sted at have lagerhotel? i aalborg omegnen?

Håber i vil komme os til hjælp.

Mvh

Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dowsett,

Umiddelbart virker dit spørgsmål i forhold til budget for bredt til at nogen herinde kan komme med et kvalificeret bud? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget vil du max skyde af i første omgang? 

Alstå jeg ved at mig og min ven til vores webshop projekt, nok kommer til at bruge omkring 5.000 kr på webshop og ca. 5.000 på indkøb af produkter 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 30 varenumre og du skal have forskellige størrelser så tror jeg hurtigt dit lager kommer op i værdi.

Nu ved jeg ikke hvor du køber dine ting og hvor dyre de er, men fx 30 x 100 kr er allerede 3000 kr............. x 3 størrelser så er du oppe i 9000 kr.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er nok ikke præciseret nok.. men prøver danne mig et overblik om det er 25000 kr eller 50000 kr i start beløb på vareindkøb. er nysgerrig på at høre fra nogen der har startet en tøjbutik som webshop.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det ikke dig selv, som bedst selv kan svare på spørgsmålet?

1) Du ved hvad det er for produkter du vil have. Det gør vi ikke.

2) Du ved hvor mange forskellige størrelser du skal have. Det gør vi ikke.

3) Du ved hvor mange af hver størrelse/Model du vil have. det gør vi ikke.

4) Du ved hvad indkøbs prisen er pr stk tøj. Det gør vi ikke.

Sæt jer ned og find ud af hvad det er for noget tøj i vil have, hvormange størrelser der er af hvert enkelt stykke tøj, og hvor mange stykker i skal have af hvert.

Når du har denne info, så kan du også regne ud hvor meget du skal bruge.

Der er stor forskel på om du ønsker at sælge billige tshirts. Skal du have 30 modeller. alle i 2 størrelser (M & L), og alle modeller/Størrelser i 2 stk. og de koster 20kr i indkøb så er det 30*2*2*20 = 2400kr.

Men er det hugoboss bukser i 30 forskellige modellser, 6 forskellige størrelser i løbet og hver med 3-4 forskellige længer i benene, og du ønsker et par stykker af hvert. Ja så når du meget hurtigt op i rigtig mange penge. Lav selv regnestykket her.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)