Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invester i auktions sikkerhedssystem e-bay/qxl mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer

Jeg søger en eller flere investorer til investering i et firma der kan garanterer 100% sikkerhed i forbindelse ved køb af private på online auktioner.



Kapitalen jeg søger er til færdiggørelse af software samt lancering af virksomhed.



Problemet på online auktioner er følgende:


politiet prioriterer ikke sager med udenlandsk IP adresser og falske domænenavne.


Auktionsbedrag udgjorde 65 procent af Internetsvindel i 2005. 19 procent drejede sig om betalte varer der aldrig blev leveret.


internet-kriminalitet overhalede narkohandel i lønsomhed i 2004.



Som i kan se på disse tal er der brug for det jeg ønsker at lancerer. Med en årlig markeds andel på 1 % hos de danske auktion brugere, vil den årlige omsætning for virksomheden være på Ca. 15.000.000 Danske kroner, Så der er også en ret god økonomi i det.



Jeg har lavet et komplet forretningsplan og et budget for de første 2 år.



Kapitalen jeg ønsker a rejse er beskeden. 300.000,- for disse penge vil jeg dele 40 % ud til investor. Jeg har dog ikke noget imod hvis investor kredsen er spredt, der vil dog være en minimums investering på 75.000,- svarende til 10 % af virksomheden.



Til at starte med vil virksomheden fokuserer på de 5 største danske online auktioner, qxl værende den største. På sigt er der dog et langt støre marked der lider under de samme problemer, og der er på nuværende tidspunkt ingen, hverken i Danmark eller udlandet der tilbyder løsningen som jeg har tænkt mig at lancerer. Derfor et kæmpe næsten uoverskueligt stort potentielle for denne virksomhed.


Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil gerne have lov til at kigge din forretningsplan igennem med henblik på investering

bare send den til info@senia.dk

dbh
Brian

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder super spændene, giv mig et ring på 27606011
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes nu allerede nogle, som har en rigtig god sikkerhed - bl.a. har ewire udviklet et deponeringssystem, hvor pengene blot deponeres i det øjeblik, at brugeren modtager sin vare. Det er et ganske komplekst system, som QXL vist nok er ved at implementere. Men lyder da spændende, hvis du har fundet en anden model - ikke mindst hvis du kan patentere den.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)