Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge fra Mikkelsen Media

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys.

Nogle der efter deres konkurs har fået penge fra dem? Evt hvordan?

Jeg har en del tilgodehavende, som jeg meget gerne vil have fra dem.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har et krav, så skal du se at få det sendt afsted. Det er 4 uger siden konkursen blev offentliggjort i statstidende. Du skal ikke forvente at få mere end, en lille del af dit tilgodehavende, desværre.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror desværre det er for sent for dig Jannik: http://www.konkurs.dk/Konkurs/?ID=38724 

dog skal du heller ikke forvente at der er meget at hente for de der har tilgodehavender.. Advokat og revisor tager en del og så er der skyldig løn, betaling til panthavere og derefter almene/simple kreditorer som dig og mig.. Og der er jo en grund til at de er gået konkurs.
Jeg har sendt mit tilgodehavende afsted - 5 kr for et brev - og tilgodehavende på 25K, jeg kune jo være heldig at få 10 kr :)  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tænkte nok de penge var tabt.

Hvem kan jeg kontakte?

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er for sent - Advokat / kurrator skulle have dit krav sendt inden en bestemt tidsfrist angivet i statstidende.. 

kan ikke huske datoen? måske den står i mit link fra før.. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes ok, det er så en måned siden. Jeg må tage kontakt til ham personligt og spørge så.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må skuffe dig.. 
Der er ikke noget at komme efter hvis du ikke har sendt dit krav rettidigt..

Det er datoen hvor konkursen bliver sat i statstidende der er afgørende.. De sætter en dato (gerne 4 uger) og kommer man efter denne dato er det ikke muligt at gøre krav..
 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tjaee, svindlere er vel så meget sagt.. 

De har prøvet at holde folk til så de stadig kunne generere nogle reklamer - og derved holde sig ovenvande.. 


Jeg benyttede mig afdem i over 2 år uden problemer. op til konkursen blev betalingerne overført senere og senere.. Det var vel et faretegn vi alle kunne forholde os til.. 

De har jo ikke bedt dig om at smide penge i deres projekt (går jeg ud fra) så på den måde har de ikke svindlet dig. ærgeligt at miste mange penge man har tjent - det kan vi hurtigt blive enige om..

Der er ingen grund til at gå rundt og være negativ omkring at du ikke får dine penge - det fårdu intet ud af. 

Tag skeen i den anden hånd og giv den en ekstra skalle for at tjene det samme som du har mistet - det skal nok gavne sig på lang sigt. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Penge er skam intet problem for mig. [Slettet af moderator]

Jeg blev plaget om at skifte over til dem, og forsøge sig med dem. Jeg tjente rigeligt i forvejen, men ja det gik da også fint med indtjeningen hos MM. Heldigvis brugte jeg dem kun i kort tid.

[Slettet af moderator]

Jeg gjorde dem så opmærksom på det, og hvad skete der så? Jamen jeg skulle høre på alle mulige undskyldninger såsom, at de havde bihulebetændelse, og der var fejl i deres system og alt muligt. Det er da det værste vrøvl at lukke ud.

Derefter valgte de at stoppe med at besvare mine emails.. [Slettet af moderator]

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):

Penge er skam intet problem for mig. [Slettet af moderator]

Jeg blev plaget om at skifte over til dem, og forsøge sig med dem. Jeg tjente rigeligt i forvejen, men ja det gik da også fint med indtjeningen hos MM. Heldigvis brugte jeg dem kun i kort tid.

[Slettet af moderator]

Jeg gjorde dem så opmærksom på det, og hvad skete der så? Jamen jeg skulle høre på alle mulige undskyldninger såsom, at de havde bihulebetændelse, og der var fejl i deres system og alt muligt. Det er da det værste vrøvl at lukke ud.

Derefter valgte de at stoppe med at besvare mine emails.. [Slettet af moderator]

Hvis situationen er den som du beskriver, har det firma modtaget den værste straf af dem alle, og det er naturligvis at gå konkurs, så om ikke andet kan du varme dig med det, de kolde vinternætter. 

Det er tydeligt at høre du stadig er vred på dem, og det vil du nok være uanset hvad der bliver skrevet i denne debat. - men hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så brug den energi positivt. Jeg ved godt det nemmere sagt end gjort, men der er desværre ikke så meget at komme efter ved et firma der er gået konkurs.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)