Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der et marked for reklameomdeling?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg overvejer at starte omdeling af reklamer op men ved ikke rigtig om der er et marked for det

jeg har tænkt mig at det koster 70 øre pr omdeling + moms men mere enkelt end de store omdelere ikke så mange ekstra gebyre her

der er heller ikke noget mindste omdelings antal der skal købes

er der kunder til det?

kan man få webshop forretninger til at omdele reklamer hvis det måske var billiger men uden mulighed for vælge område så de kommer med andre reklamer ud men får rabat?

nogen gode råd til opstart af omdeling reklamer?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

A80S:
er der kunder til det?

- Jeg vil anbefale dig selv at lave noget Desk- og Field Research. Ved at lave dine egne analyser får du mest ud af det.

A80S:
nogen gode råd til opstart af omdeling reklamer?

- Du kan altid gå ind på Startvækst hjemmeside, hvis du søger hjælp/råd til opstart.

Link: Startvækst.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ingen der har noget omkring reklameomdeling 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A80s.
Jeg synes faktisk at Simon har en god pointe. Sæt dig ned og få lavet en analyse af markedet. Start evt. med en SWOT analyse, hvor du tager udgangspunkt i dig og dit projekt. Hvis du ikke ved hvordan du skal komme igang med den, er der helt sikkert masser af hjælpe at hente på Google. Er det ikke nok, skal du da være mere end velkommen til at sende mig en mail. Så vil jeg med glæde hjælpe dig igang.

Men for at give dig mit syn på markedet vedr. dit projekt, så tror jeg desværre at behovet for omdelingen af reklamer blivet mindre og mindre, i takt med udviklingen af app's ol. Du kan efterhånden få adgang til alt via din smartphone. Føler du ikke at du kan det med din, er det sikkert fordi at du mangler en app til den :)

Det er på ingen måder for at skyde dit projekt i sænk. Men gør dig nogle overvejelser for hvordan fremtiden ser ud for dig og din virksomhed.

Håber at du kan bruge mit input. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe :)

De bedste hilsner

Daniel

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Miltoft Rasmussen:
Men for at give dig mit syn på markedet vedr. dit projekt, så tror jeg desværre at behovet for omdelingen af reklamer blivet mindre og mindre, i takt med udviklingen af app's ol. Du kan efterhånden få adgang til alt via din smartphone. Føler du ikke at du kan det med din, er det sikkert fordi at du mangler en app til den :)

du få jo ikke mennesker ind i en app uden at markedsføre den

du får markedsføring af reklamer omdelinger og reklame for din butik

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Soft2tal Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbrugerkontakt - fk.dk - (som er ejet af PostDanmark) sidder godt og grundigt på dette marked i Danmark.

Hvis du skal konkurrere her, så skal du ind dog kigge på deres priser. Man betaler efter vægt på tryksagen (god gammel PostDanmark vis)

Ingen tvivl om, at de mangler en konkurrent - de flfeste er godt og grundtigt trætte af dem.

Men lav en grundig undersøgelse - det er et godt råd.

Fra Grenaa
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Billigtryksag.dk en del af GP-Tryk A/S Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A80S

Hvis din idé indeholder omdeling af reklametryksager, bør du kontakte Morten Reitoft fra Substantial. Han arbejder med forretningsudvikling og har tidligere arbejdet med et projekt omkring distribution af tryksager for den grafiske branche. Derfor vil han kunne hjælpe dig med at se fordele og udfordringer ved din idé.

Held og lykke med projektet - det kunne være dejligt at få brudt monopolet :-)

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også nogt geografi i dette. Hvor vil du dele ud?

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar

det er ikke mening det skal være landsdækkende og monopol brydene i første omgang

det bliver primært midt sjælland og kunder vil være fysiske butikker primært

osse webshop som vil være opfyldning for at det kan løbe rundt de får ikke mulighed for at vælge geografisk men får en meget lav pris

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Forbrugerkontakt - fk.dk - (som er ejet af PostDanmark) sidder godt og grundigt på dette marked i Danmark.

Hvis du skal konkurrere her, så skal du ind dog kigge på deres priser. Man betaler efter vægt på tryksagen (god gammel PostDanmark vis)

jeg vil ikke være landsdækkende og derfor kun tage lokale virksomheder ind i de områder der deles ud i

iden med webshops er at 'fylde op' så det økonomisk hænger sammen at omdele det kan ikke hænge sammen med en der betaler 70 øre for hver stop

vægt priser er jo fordi du ikke kan omdele 1 kilos katalogger så nem som 20 grams fliers

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)