Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere ''LIKES'' på facebook

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry , jeg mener jeg har IKKE side på fb.. Men glemt at skrive IKKE -:)

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tboy:

Har boostet min facebookfanpage med likes fra fiverr. Det gjorde sådan at jeg fik flere "rigtige likes" så det har virket fint for mig.

Jeg mener at du ikke får nogle venner til de købtes profiler som "gratis" synes-godt-om'ere. Hvis du får et ægte synes-godt-om så ser personens venner det måske også, og derfor kommer effekten.

tboy:
Hvorfor er det negativt for ens side at købe likes? Kan du forklare det? Det er da kun positivt at siden ikke ser tomt ud?

Facebook køre med noget de kalder "edgerank". Prøv at google det, for mig at se er købte fans som ikke er aktive på din side negativt i forhold til din edgerank.  

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Har skrevet en pb til dig - håber du kan jeg hjælpe med facebook og giver sig ret i det du skriver.

Hilmi

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

dette her ville jeg første satse

sæt facebook logo over alt på siden ved hver eneste vare i tilbyder

alle kunder links til de kan skrive om jer inden på jeres egen facebook side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få flere likes skal du sætte noget på som folk likes ;)
Så simpelt er det.
Jeg har haft succes med at arbejde mere med video. Store Still billeder eller video hvor du kan påvirke "målgruppen". Til at begynde med så få "målgruppen" til at kende dig og kunne lide dig og så kommer tilliden til sidst. Det er ikke noget som sker på én dag.
Du kan arbejde med webinars over facebook og invitere til nogle events, men den vigtigste ting er nok at det kræver en målrettet og vedvarende indsats. Lær at bruge bufferapp og al den anden software derude.  Der er også nogle kloge hoveder som har samlet det hele i en samlet pakke.
Så kan du arbejde med personlig vækst samtidigt med at du kan få virksomheden til at følge med dig, der er en del coaching som følger med her til 98 dollars/ mdr.
http://networkmarketingvt.com/products.php
Jeg har noget mere information via en video som en fra mit team har oprettet og hvis du sende mig en PM så kan jeg sende dig den.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en side med 97 fans i 2-3 måneder. Efter jeg købte 1000 likes på fiverr, ændrede dette sig til 1789 likes nu. Dvs. at jeg har fået ca. 700 "rigtige" likes, ved at booste mine likes med købte likes. Så det virker!? ihvertfald for mig. og vil stadig anbefale folk det. det koster 5 dollars.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror tingene går i den retning, at det bliver sværere at få mange likes af helt naturlig vej. Fra siden http://forum.halloween-online.dk har jeg ret tydeligt reklameret for tilhørende facebookside den sidste uges tid - selvom siden har haft noget nær 1.000 daglige besøgende, har det ikke givet ret mange likes - i mine øjne.

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jmgranner:
For at få flere likes skal du sætte noget på som folk likes ;)

Det kan ikke blive mere rigtigt.

Jeg vil anbefale dig at få lavet en video som præsenterer din virksomhed, evt. som reklamefilm, som gør det hele lidt mere spændende.

Den kan fungere både til at skaffe kunder via youtube og vimeo. Den kan ligge på din forside, og tage godt imod folk, så de ikke klikker hurtigt væk, fordi det hele er lidt for uoverskueligt.

Nå, men pointen: når du har en video, kan du køre en facebook kampagne, målrettet mod din målgruppe. 

Hvis din video er fed, vil folk like din side, og dele den med andre.

Det lyder altsammen meget dyrt, men bruger man de rigtige udbydere, behøver det ikke at være :)

Hvis det kunne have interesse, så kan du evt. tage et kig på www.wavead.dk, eller skrive en pm til mig.

mvh

Aske

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)