Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere ''LIKES'' på facebook

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer, 

Jeg har for nyligt lavet en ny facebook side for min virksomhed Connseb Travels. 

På facebook siden har jeg det første døgn fået 28 likes hvilket umidlbart er okay. 

Eneste minus er, at det hovedsageligt mine egne venner der har ''liked'' siden. 

Jeg vil meget gerne havde budskabet længere ud, for at få flere til at like siden. Og meget gerne inden for den branche jeg arbejder. 

Derved få rettet min facebook side mod efterskoler, højskoler, ungdomsskoler m.m.

Jeg har gjort mig følgende tanker omkring at udbrede budskabet. 

1) Har oprettet en annonce på facebook og rettet den mod min målgruppe. 

2) Jeg har bedt venner like siden og dele den. 

3) Jeg har smidt nyheden om facebook siden på min hjemmeside www.connseb.eu

4) Jeg har tænkt i at integrere et facebook+linkedin link på min mail signatur

5) Tænk i at rette alle mine tilbud til, så potentielle kunder kan se vi er på facebook.

Jeg vil meget gerne hører jeres mening om mine overvejelser og om der er punkter som I mener bør tilføjes. 

Alt hvad der kan give øget trafik på siden vil være et stort PLUS!

Lad mig høre hvad I har at sige. Al kritik er velkommen. 

// Patrick,

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du tænker i forkerte baner - prøv at vende den om...

Hvorfor skal folk like din facebook? Hvad får de ud af det - udover en masse spam/tilbud? 

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Formålet med at Like er selvfølgelig at få opdateringer der er relevante for ''likeren''. 

Hvilke i første omgang også bør være derfor man syntes godt om. 

Dog bliver et ''Like'' jo spredt ud gennem facebook brugernes netværk og derved skulle udbredelsen af firmaprofilen også gerne blive mere kendt. 

Opgaven for mig, er så at udvælge og begrænse mængden af information jeg poster. Finde balancen mellem nyttigt og informativt kontra Spam

Enig eller?

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Køb likes på fiverr. Det gør din side mere attraktiv, og hjælper med at få flere "rigtige" likes.

Det er godt til at booste en ny facebook side.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt samme problem ville også gerne have flere likes MEN virker det at købe f.eks likes på fiverr?

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal for guds skyld ikke købe likes på fiverr, eller andre lignende tjenester. Det er inaktive brugere (Hvilket vidst er negativt for din side?) som ikke giver nye kunder. Det eneste de giver, er at din side ikke ser så tom ud.

Jeg har rigtig god erfaring med at køre målrettet FB ads CPC, og når du når et okay antal likes, så skal du skifte over til den form for ads med "X venner synes godt om Y".

Derudover skal du køre skarpe opslag, ikke alt muligt ligegyldigt. Smid noget op som får dine brugere til at aktivere sig på din side (Det skaber mere trafik, da deres venner derved kan opdage din side) kør afstemninger, slå sjove relevante billeder op, lav statusopdatering med opfordringer til at kommentere etc. 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob har fat i det helt rigtige mht. at få flere likes. Man bliver nødt til at lave nogle opdateringer som folk har lyst til at like og dele for at få spredt budskabet.

NÅR DET SÅ ER SAGT, så er det klart at hvis du ikke har nogle likes - er der heller ingen til at dele dine opdateringer.

 

Derfor tror jeg det er rigtigt først at gøre brug af dine egne fem opstillede punkter. Skulle du have problemer med at få likes derigennem kan fiverr vise sig som en mulighed.

Der er dog to problemer med likes fra fiverr:

1. De er ikke danske

2. De er ikke interesserede i dit produkt (jvf "1.).

Den eneste årsag til at benytte fiverr er derfor at booste dit antal af likes; og derigennem gør det mere validt at "like" din side.

Så derfor:

-Få en gang likes (gerne over 100)

-Begynd at lave kvalitetsopdateringer som dine slutbrugere har gavn af

-Held og lykke :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Enige med Mark og Mikkel

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har boostet min facebookfanpage med likes fra fiverr. Det gjorde sådan at jeg fik flere "rigtige likes" så det har virket fint for mig.

Hvorfor er det negativt for ens side at købe likes? Kan du forklare det? Det er da kun positivt at siden ikke ser tomt ud?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har side på fb men jeg vil gerne ved hvad koster likes hos fiverr???

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)