Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af projektor til at vise billeder...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er her i vinterhalvåret ude i og fotografere en masse drenge og piger der spiller håndbold, ishockey osv. hvor jeg efterfølgende sælger billederne på min hjemmeside.

Der har jeg haft stor succes med at medbringe et 22" tv som har kunne stå og lave slideshow med billederne og reklame for hvor de kan bestilles.

Men det er noget besværligt at medbringe derfor så overvejer jeg om det var en ide at købe en projektor som kan lave et slideshow fra billederne på en USB-stick eller billedsignalet fra en netbook.

En hurtig søgning viser de kan fåes fra ca. 3000. Men hvad kvalitet skal jeg have for at kunne vise nogle gode billeder i på en væg i en sportshal og hvad med opløsning og alle parametre.

Vil jeg kunne vise nogle ordentlige billeder på en væg hvor der er lidt lys i lokalet eller skal der være næsten mørkt.

/Magnus

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Indy,


Jo højere lumens er, jo mere lys vil projektoren afgive :) med dem som har ret høje lumens kan du sågar fremvise dine billeder i dagslys...! :)


Så du skal vel finde et der kører 1080p også med det højeste lumens du kan finde til priseb? :)


Det kan være at du i nogle "fleste" tilfælde også skal bruge et lærred....


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt en Dell M110

Den er meget lille og let at transportere og kan vise billeder direkte fra en USB-stick.

Den har 300 ANSI Lumens (Max.) er det meget eller skal jeg højere op?

Til små 3000,- og lille størrelse med HDMI og USB så var den perfekt hvis den ellers selve projektor delen vil fungere?

/Magnus

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Indy,


300 ansi lumens er næsten ingen ting i forhold til hvad du skal bruge :)


Med 300 ansi lumens skal der være pææænt mørkt før det er noget værd! :) det sgu næsten synd for dine billeder...


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

300 ja det er ikke meget, kan se de fleste ligger på 2500-3000 men så følger prisen desværre også med derop af.

Hvor meget tror du jeg skal op på er 3000 nok eller skal jeg højere op?

/Magnus

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus
Der findes en side som skriver en masse information om projektorere - men kan desværre ikke lige finde den - faldt over dette i stedet - som giver lidt idé om hvad du kigger efter: http://www.altomdata.dk/3d-projektor-til-hjemmebiografen

Jeg tror du skal gå efter en som er beregnet til at være hjemmebiograf. Her er der gjort noget ud af at farver - og sort - vises bedst muligt - og de har normalt en god lysstyrke og opløsning.
Så skal du tjekke om projektoren har de indgange du vil bruge - HDMI giver bedre resultat en alm. skærmkabel.

Tjek også på hvilken afstand den er beregnet på at vise billedet - og tjek hvilke muligheder der er for at korrigerer billedet hvis det vises skråt op på en væg.

God jagt

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Indy,

- Med 3000 ansi lumens er du ret godt kørende..! :) Det bør være rigeligt til dine behov! Hvis altså at opløsningen på chippen/lampen også er rimelig høj? :) Helst gerne 1080p..

Du bør altså kunne finde noget der er fornuftigt til 3000,-? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Hvis du vil have hjælp, samt et godt tilbud, så skriv til mig på thomas@billigprojektor.dk eller en PM, så skal jeg finde en der passer til dine behov og til en god pris :-)

Ha' en fortsat god aften.

Mvh.

Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)