Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport fra England til Danmark

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har brug for fremtidig transport fra England til Danmark af hele vognlæs af gangen, dør til dør levering. Jeg er blevet anbefalet Blue Water Shipping, men vil gerne høre jer om I kender andre speditør på netop dette område, som I kan anbefale? Eller hvis nogen af jer selv har med transport og gøre.

Det er levering fra et adresse i England til 2-3 leveringssteder i Danmark. Hver levering har kun en modtagere.

Høre gerne fra jer!

Hilsen

Sasa

Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg har stor erfaring indenfor tranport og logistik.. Vil gerne sammensaette en pris til dig..

 

Du kan skrive mig en mail, med lastning/losning samt vaegt paa dit gods..

mail : info@wecreatemagic.com

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt Ntex.se flere gange. Hurtig levering og "alm" priser (ikke dyre, ikke billige).

De har desuden en fantastisk kundeservice og har været meget behjælpelige i alle aspekter.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa!

Min far er speditør og arbejder for DSV. Du kan prøve at skrive en e-mail til uk1ho@dk.dsv.com og skriv de konkrete bynavne hvor oplæsningen skal foregå, samt de bynavne hvor levering skal ske. Skriv desuden hvilke type varer der er tale om. Så kan de sagtens være behjælpelige! Jeg kender ikke umiddelbart til priser, men du kan jo prøve at forhøre dig hos dem. 

Mvh

Frederik Knudsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror ikke du finder nogen på markedet der er bedre eller billigere end DSV på fragt fra England. Kontakt følgende afdeling hos DSV ( Road full load import England)  .  

En anden alternativ mulighed kunne være speditør Kim Johansen. www.kim-johansen.dk

Lad os endelig høre hvad priser du kommer  frem til.

 

Ravn

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig gode forslag ind til videre...tak.

Jeg vil gå videre med dem jeg allerede har fået af jer ind til videre og jeg skal også nok lige smide lidt info op efterfølgende, med priser osv...

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa!

Her kan vi helt sikkert også være med på et godt tilbud.

Ud fra de forudsætninger du beskriver med afhentning af et helt læs i UK og 2-3 leveringssteder i DK, kan jeg strikke følgende cirka ”amino-pris” sammen til dig:

Prisen kan dog svinge en lille smule, afhængig af hvor i UK der skal afhentes…

Full-load 28.000kg UK-DK - 10.000 DKK + moms.

+ Pr. leveringssted Hele DK 1800,00 DKK + moms.

Distribution af enkelte paller 380,00 DKK + moms.

Priserne er ALL IN – dvs. inklusiv alt dog skal der tillægges 25% moms.

Leveringstiden er 2-4 Hverdage fra afhentning i UK til levering hos modtager i DK.

Håber ovenstående et brugbart – og du er altid velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål eller har brug for yderligere information omkring mit tilbud.

God aften og glæder mig til at høre fra dig.

Mvh,

Martin B.

Sasa Nicic:
Jeg har brug for fremtidig transport fra England til Danmark af hele vognlæs af gangen, dør til dør levering.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Som lovet, kommer her priserne som jeg fik af DSV.

Pris fra DN21 2QB til følgende steder i DK:

DK-4700 Næstved dkr. 9715,- plus E4 pt. 8,1 %

DK-7000 Fredericia dkr. 7400,- plus E4 pt 8,1 %

DK-9220 Ålborg Øst dkr. 7865,- plus E4 pt 8,1 %

Priserne er selvfølgelig uden moms. Det er det billigste jeg kunne finde og syntes også at det er gode priser, derfor valgte jeg at bruge DSV.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa!

Fede priser!

Er disse også inklusiv: Brændstoftillæg og færgetillæg?

God aften Smile

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

spørg afsender hvilken speditør eller kurer agent virksomhed de bruger som agent i Danmark.

Prisen er altid Hvor hurtigt skal det gå ? 

Du skal sætte dig ind i leveringbetingelserne - det meget vigtigt.

Sig til afsender: Du skal ha all inclusive delivery free to door. Det betyder: den pris du betaler, er varerne bliver leveret til dørmåtten og du skal selv bære dem ind. 

Hvis det er dig dig betaler fragt - og allerbedste råd - sørg for 3 -4 tilbud. 

Min bedste erfaring og jeg taler om erfaring : Spørg UPS - United Parcels Service - men det gør ikke noget du spørg derudover nogle forskellige fragtagenter DGL - osv,  snakker vi overnight eller 2-3 dage..... jo hurtigere des dyrer,,....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)