Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af Tolkeservice virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Er den nogen som har forstand på en ''Tolkevirksomhed''?
- Hvor kan man lave rekvisition bilag til medarbejder?
- kan man åbne det som en slags ''Vikar bureau'' der hjemme? eller er det nødvendigt at skaffe en lokale midt i byen?
- Skal man have nogen uddannelse ang. som tolk?
- Skal man have licens fra staten til at åbne tolkevirksomhed? 

Glæder mig til at høre om jeres meaninger :)

mvh: Raghu  

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raghu,

Jeg svare lige på den del af det som jeg ved noget om.

Du skal ikke have en særlig licens fra staten til at åbne en tolkevirksomhed.Virksomheds formen er en konsulent virksomhed.

Det er ikke et krav at du har uddannelse, men det er klart en fordel, det er helt sikkert, at dem der har en uddannelse får flere kunder, det er ikke så nemt, at tolke selv om man er god til sprog.

Skal du tolke for politiet skal du forhåndsgodkendes af rigspolitiet, de ringer ikke bare til dig hvis de skal bruge en.

Gør dig klart hvad det er for nogle tolke former du vil gøre dig i, Simultantolkning, dialogtolkning, socialmedicinsk tolkning osv.

Jeg er netop i gang med at hjælpe en med en tolkevirksomhed, jeg laver  blandt andet hjemmesiden, så hvis du skal have lavet en hjemmeside må du sige til.

Held og lykke med det!

Dan

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dannudj. 

Jeg er ved at etablere en tolkebureau. Du gerne kontakte mig, hvis du kunne hjælpe med et par ting, 

ville det være til stor hjælp ! Tak

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sediqi:

Hej Dannudj. 

Jeg er ved at etablere en tolkebureau. Du gerne kontakte mig, hvis du kunne hjælpe med et par ting, 

ville det være til stor hjælp ! Tak

Hej,

Hvad kan jeg hjælpe dig med? 

Med venlig hilsen 

Dan 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dannydj

Jeg hedder charlie og går rund med en ide om at åbne tolke virksomhed , så da jeg faldt over din svar til raghu , valgte jeg at skrive til dig og spørge om du eventuelt havde tid til at rådgive mig om diverse ting omkring tolke virksomhed da jeg fik forståelsen af du sikkert er en haj til det .

 MVH

Charlie Z

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)