Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kan man se om sin internet forbindelse er låst så andre ikke kan bruge

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har de sidste 3 måneder brugt mine GB meget hurtigt op , så har fundet ud ad nu der sker et eller andet 

jeg havde sat Telia standard kode 1234 så kunne man loggen ind på mit internet , nu har jeg sat en svære kode meget .

hvordan kan se på sin computer om sin internet forbindelse er låst så andre ikke kan bruge dens internet forbindelse  , jeg snakket med Telia i dag de sagde man skulle ned i indstillinger men faktiske kan jeg ikke se om nu jeg har spærret adgang så andre ikke kan bruge den mere ,

jeg viste faktiske ikke andre kunne gøre sådan noget , så folk kan jo faktisk vis man ikke laver låst internet forbindelse lave forbrydelser i min ip 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fast ip?

eller dynamisk? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

glox@glox.net:


eller dynamisk? 

jeg har en dynamiske ip

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du Windows?

Hvius du gør, kan du så ikke bare gå ned i højre side af skærmen, klikke på dit internet ikon hvorefter du kan trykke "Vils tilgængelige netværk", og derinde kan du så ikke se om der er en lås ved den?

Eller om der står at det er låst med WEP eller WPA eller noget?

Forstår jeg overhovedet spørgsmålet rigtigt? :)

KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke gøre så vild meget da det er dynmaisk
men ja 25 kr/md for fast er du 100% sikker på der ingen der kan benytte din ip...

ellers kan du også stille din ip i IP setting..

men det vil ikke virke altid..

Men eller køb egen trådløs eller router..
og sige til telia du ikke ønsker bruge deres trådløs
 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg har de sidste 3 måneder brugt mine GB meget hurtigt op , så har fundet ud ad nu der sker et eller andet 

jeg havde sat Telia standard kode 1234 så kunne man loggen ind på mit internet , nu har jeg sat en svære kode meget .

hvordan kan se på sin computer om sin internet forbindelse er låst så andre ikke kan bruge dens internet forbindelse  , jeg snakket med Telia i dag de sagde man skulle ned i indstillinger men faktiske kan jeg ikke se om nu jeg har spærret adgang så andre ikke kan bruge den mere ,

jeg viste faktiske ikke andre kunne gøre sådan noget , så folk kan jo faktisk vis man ikke laver låst internet forbindelse lave forbrydelser i min ip 

Hej Mikael 
Det er ligemeget om du har fast eller dynamisk IP da det kun er noget du skal bruge hvis du køre en server eller noget VPN. 
1. Er det en router eller et modem du har dig ?

Mvh.

Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hansen:

Bruger du Windows?

Hvius du gør, kan du så ikke bare gå ned i højre side af skærmen, klikke på dit internet ikon hvorefter du kan trykke "Vils tilgængelige netværk", og derinde kan du så ikke se om der er en lås ved den?

Eller om der står at det er låst med WEP eller WPA eller noget?

Forstår jeg overhovedet spørgsmålet rigtigt? :)

nå men så har jeg vist stadigvæk piv åben internet forbindelse det er ikke smart , der er ingen lås udenfor mit internet forbindelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Have:

Mikael christiansen:

jeg har de sidste 3 måneder brugt mine GB meget hurtigt op , så har fundet ud ad nu der sker et eller andet 

jeg havde sat Telia standard kode 1234 så kunne man loggen ind på mit internet , nu har jeg sat en svære kode meget .

hvordan kan se på sin computer om sin internet forbindelse er låst så andre ikke kan bruge dens internet forbindelse  , jeg snakket med Telia i dag de sagde man skulle ned i indstillinger men faktiske kan jeg ikke se om nu jeg har spærret adgang så andre ikke kan bruge den mere ,

jeg viste faktiske ikke andre kunne gøre sådan noget , så folk kan jo faktisk vis man ikke laver låst internet forbindelse lave forbrydelser i min ip 

Hej Mikael 
Det er ligemeget om du har fast eller dynamisk IP da det kun er noget du skal bruge hvis du køre en server eller noget VPN. 
1. Er det en router eller et modem du har dig ?

det er et modem jeg har telia mobil internet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
nå men så har jeg vist stadigvæk piv åben internet forbindelse det er ikke smart , der er ingen lås udenfor mit internet forbindelse

Michael

Tag den med din udbyder, det er dem der skal servicere dig, ikke os

Beklager jeg fik et surt opstød igen over dine indlæg

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Mikael christiansen:
nå men så har jeg vist stadigvæk piv åben internet forbindelse det er ikke smart , der er ingen lås udenfor mit internet forbindelse

Michael

Tag den med din udbyder, det er dem der skal servicere dig, ikke os

Beklager jeg fik et surt opstød igen over dine indlæg

jeg snakket med dem i dag , men de kunne ikke sige om jeg havde en sikker internet forbindelse , altså om andre kunne bruge mit internet , derfor postet jeg her på forummet

det gør ikke noget du får et surt opstød , men jeg kan læse du har misforstået , jeg har altså første spurgt suport hos dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)