Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Back up af filer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der nogen der har et godt råd, et billigt sted at lave back up af firmaets filer. Jeg forventer vi over en tid får 250-500 GB der skal tages en sikker Back up af.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Arkitekt,


Du har flere muligheder egentlig?

1. Ekstern harddisk: De er rimelig billige efterhånden.

2. Skyen: Du kan rimelig billigt købe dig til plads hos adrive.com, idrive.com m. flere :) det er en pænt sikker løsning, men dog ikke lige så hurtigt som en ekstern harddisk... :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet,

Tak for hurigt svar - ekstern harddisk - her tænker du en harddisk placeret eks. hjemme ved mig selv også laves der back up via denne-

Jeg overvejer om det er mere sikkert eks. at have back up ved udbyder?

 

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo flere kopier du har af din backup, jo sikrere er det.

En god strategi kunne f.eks. være at have én hos din udbyder, én hos dig selv, og én et helt tredie sted, f.eks. i en bankbox, hos din advokat, eller ved venner, børn, forældre, bare det er udenfor dit eget hus.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sandsynligvis mere sikkert :) men der er andre ulemper forbundet med sådan en løsning...


1. Det er ikke lige så hurtigt.


2. Du skal have adgang til internettet, for at kunne tilgå dine filer! :) "denne kan også sees som værende en fordel"

3. Hvis du ikke betaler det månedlige eller årlige abonnement, så sletter de dine filer, efter et par varsels-mails...


"jeg bruger begge muligheder" :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan godt tilbyde dig en god og sikker online backup løsning. Du kan få den første måned gratis, så du kan teste vores løsning inden du køber. Hvis du er interreseret så skriv en mail til mig på nikolas@dansave.dk

Hvis det er kun til fil backup så kan du får 300GB backup til 449 kr om måneden hos os.

Se mere info ind på vores hjemmeside www.dansave.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille test af nogle forskellige løsninger www.torbenbendixen.dk/online-backup-test-af-online-backup/
Jeg har selv brugt idrive i lang tid nu og er meget tilfreds!

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg vil klart anbefale dropbox, fordi du også har mulighed for kun at dele noget indhold, så dine medarbejdere eksempelvis ikke ser Administrations foldere osv.

Det er også billigt og dropbox gør ikke krav på dine rettigheder til dine dokumenter hvor eksempelvis google gør.

Pas på med at vælge den forkerte.

Mvh

Søren H

-- Man kan hvad man vil!

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arkitekt. Jeg burger selv Dropbox med 100 Giga til 100 $ om året. Og det har jeg gjort nu i 5 år og jeg arbejder på filerne direkte derfra.... Dropbox gør det, at den danner filerne på din pc, således at du kan arbejde på dem offline og lige så snart du kommer online så synkronisere den. Derudover kan du se dine filer med din iPhone eller androide (også autocad filerne).
For at være på den sikre side, så tager jeg også backup til extern harddisk en gang om ugen.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Arkitekt:

Hej Alle,

Er der nogen der har et godt råd, et billigt sted at lave back up af firmaets filer. Jeg forventer vi over en tid får 250-500 GB der skal tages en sikker Back up af.

Hej Arkitekt

Fandt ud af en backup løsning? For som sagt, så kan vi godt hjælpe. Vi laver ikke andet end at levere online backup løsninger til virksomheder :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)