Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer derude

 

Jeg har lige startet en virkomhed med gældsrådgivning og budgetlægning mv.

Jeg har desværre fået brug for en holdbar og solid bærbar computer. Det skal siges at jeg er kvinde :), med ingen indsigt i hvordan en computer fungerer ud over taster, tekstbehandling mv. (det nemme) så spar mig for udtryk der kun findes i computerverdenen ;O)

Jeg har været helt vild med MAC indtil jeg fandt ud af at jeg skulle smide ca. 20.000 for en og den muligvis ikke engang kunne køre de programmer jeg skulle bruge. Hmmm... derfor er der en derude som kan give mig lidt hjælp.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mac er det mest stabile og det virker. I længden den bedste løsning efter min mening. Er ikke forelsket i alt hvad der kommer fra apple, så det er kun baserert på mine erfaringer med high end bærbare.

Hvilke programmer er du i tvivl om om du kan køre ? man kan sagtens køre windows parallet på en mac.

Afhængig af dit behov kan du nok nøjes med en air, samt evt en ekstern skærm... så er du under 14.000....  

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få en mav pro, som kan det du skal bruge den til.

Den koster ca. 12.000,- men hvis du nu ikke lige har det, eller vil bruge de få penge du har til noget andet.

Så kan du få den hos f.eks. leasy til et mindre beløb om måneden.

Vi kører kun mac hos os, har 6 stk. af dem og de fungere rigtig fint.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En MacBook til 20.000 kr? Umiddelbart er det kun grafikerbranchen, musikbranchen og videobranchen der har brug for MacBooks i den prisklasse.

Ved ikke hvilke programmer du skal bruge selvfølgelig, men jeg kunne forestille mig at du er godt kørende med Office-pakken. Vil du have en mac kan du få den for 8000 kr. - men med en meget lille skærm (11"). Jeg vil anbefale at smide 1500 kr. mere og købe enten en Macbook Air eller Macbook Pro, alt efter hvor tunge programmer du skal bruge.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla og Kasper

Tak for jeres svar.

Jeg tænker at jeg ikke lige kan nøjes med en air men kal bruge en PRO - Synes den kostede 14000 uden office,forsikringer m.v. og var derfor oppe på et beløb der svarer til ca. 20000 - Det er ikke lige det beløb som jeg havde i tankerne jeg skulle give lige nu hvor jeg ikke er oppe at køre med virksomheden endnu. Kører stadig gratis ydelser indtil videre (lang historie). Jeg må indrømme at jeg ikke er "leasing" eller finansieringstypen så det er nok ikke lige sagen.

Men det lyder jo til at MAC ikke var helt dumt tænkt. :O)

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, bør nok tjekke hvor den kan købes billigst. TAK.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BudgetControl,



Du skal da have en nede på jorden IBM thinkpad :)


- den vil klæde dig, køre alle dine programmer, og er meget mere PRO end en mac pro! :D



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Sådan en har jeg ogå tænkt på :O) Har altid haft en IBM som arbejdscomputer og det har altid fungeret. Kan du komme det nærmere med model osv.. ?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er max. budgettet? :) så skal jeg da gerne lige kigge på det for dig?


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ca. 10.000 plu minus :O)

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)