Køb et Amino Sponsorlink
Niels Henriksen: Rasmus K:Jeg benytter blandt andet woocommerce på denne side omkring massageapparater med deres affiliate feature. Det super enkelt og smart. Når jeg klikker på tilbud3 som koster 623 så kommer jeg over på den anden side hvor der står at den koster 192. Og det er slet ikke samme produkt.
Rasmus K:Jeg benytter blandt andet woocommerce på denne side omkring massageapparater med deres affiliate feature. Det super enkelt og smart.
Når jeg klikker på tilbud3 som koster 623 så kommer jeg over på den anden side hvor der står at den koster 192. Og det er slet ikke samme produkt.
Må indrømme jeg har været lidt(meget) doven med siden. Måske jeg snart skulle få lavet det hele korrekt :P Og tak for meldingen :)
seo er for mange vigtigt, jeg skriver lidt om det
Rasmus K: Niels Henriksen: Rasmus K:Jeg benytter blandt andet woocommerce på denne side omkring massageapparater med deres affiliate feature. Det super enkelt og smart. Når jeg klikker på tilbud3 som koster 623 så kommer jeg over på den anden side hvor der står at den koster 192. Og det er slet ikke samme produkt. Må indrømme jeg har været lidt(meget) doven med siden. Måske jeg snart skulle få lavet det hele korrekt :P Og tak for meldingen :)
Måske skulle du også overveje en anden linkstrategi?
Rasmus K:denne side omkring massageapparater
Just say'n :-)
Mangler du en blog? Lær hvordan man laver en blog her!
Knuth Becker: Rasmus K: Niels Henriksen: Rasmus K:Jeg benytter blandt andet woocommerce på denne side omkring massageapparater med deres affiliate feature. Det super enkelt og smart. Når jeg klikker på tilbud3 som koster 623 så kommer jeg over på den anden side hvor der står at den koster 192. Og det er slet ikke samme produkt. Må indrømme jeg har været lidt(meget) doven med siden. Måske jeg snart skulle få lavet det hele korrekt :P Og tak for meldingen :) Måske skulle du også overveje en anden linkstrategi? Rasmus K:denne side omkring massageapparater Just say'n :-)
Linkstrategi? Jeg linkbuilder ikke til nogle af mine sider igennem forum indlæg, og da slet ikke på amino. Du skal være heldig jeg gider at dele en side med dig ;-)
Rasmus K: Knuth Becker: Rasmus K: Niels Henriksen: Rasmus K:Jeg benytter blandt andet woocommerce på denne side omkring massageapparater med deres affiliate feature. Det super enkelt og smart. Når jeg klikker på tilbud3 som koster 623 så kommer jeg over på den anden side hvor der står at den koster 192. Og det er slet ikke samme produkt. Må indrømme jeg har været lidt(meget) doven med siden. Måske jeg snart skulle få lavet det hele korrekt :P Og tak for meldingen :) Måske skulle du også overveje en anden linkstrategi? Rasmus K:denne side omkring massageapparater Just say'n :-) Linkstrategi? Jeg linkbuilder ikke til nogle af mine sider igennem forum indlæg, og da slet ikke på amino. Du skal være heldig jeg gider at dele en side med dig ;-)
jaja OK :-) synes bare det virkede en smule mystisk, at give et link til en eksempelside, med den anchortext :-) Men lad nu det ligge.
Sabbatår | Arbejde i udlandet | Dit Livs Oplevelse | Superyachts.dk