Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Facebook erstatte ejendomsmægleren?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg står og skal sælge min andelsbolig. Jeg vil af princip (og af økonomiske grune) gerne se om det kan lade sig gøre at være uafhængig ejendomsmæglere. Den åbenlyse løsning er at lave en salgshjemmeside til lejligheden og SEO på den. Jeg ved bare ikke hvor effektivt det er.

Så slog ideen mig at man måske kunne bruge facebook som salgsmedie? Jeg har gjort et forsøg her:

https://www.facebook.com/andelslejlighedaalborg

Jeg forestiller mig at det virker knap så formelt når det markedsføres herigennem hvilket sikkert godt kunne tiltale visse målgrupper (her tænker jeg især de unge).

Mit spørgsmål er så hvad jeg skal gøre for at slå igennem på dette medie? Er der nogle gode salgs- og markedsføringstricks jeg kan benytte mig af?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Du er velkommen til at oprette en annonce på min hjemmeside, og så linke fra annoncen til din FB side.

Det kan da være en lille hjælp.

Mvh. John.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Synes du skal oprette en annonce på en ny hjemmeside som hedder http://www.klikhouse.dk/!!!

Det er min kammerat som står bag firmaet og han har virkelig fået succes med konceptet, på den korte tid det har eksisteret. 

Prøv det af...

God fornøjelse.. Camilla

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Stor respekt for din ide og forsøget - jeg glæder mig til at høre om udfaldet og især om det lykkes :) Håber du vil opdatere med en status hen ad vejen i forløbet!

Men - jeg er ret overbevist om, at du overtræder Facebooks retningslinier, ved at forsøge at benytte Facebook som salgsmedie, uden at lave/benytte en app på din Facebookside. Man kan så diskutere hvor meget du risikerer - og derved har at tabe - ud over at Facebook lukker siden uden varsel eller mulighed for at få den genåbnet, hvis de opdager din side. Det vil naturligvis være lidt ærgeligt, hvis du har fået mange "Likes" og benytter dem til at gøre opmærksom på lejligheden hen ad vejen - og så får lukket den mulighed. Men du vil naturligvis ikke blive straffet på andre måder :)

Uanset - betragt ikke dette indlæg som et surt opstød, men blot som information givet af en person, som har opdaget at rigtig mange ikke er klar over hvad Facebook tillader og ikke tillader - og derfor lukker siderne uden varsel eller information...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)