Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til en god start

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg er en ung dreng på 16, som gerne vil have hjælp til en hjemmeside jeg går og drømmer om at bygge! :-)

Jeg vil gerne lave et forum/online "hjælp hinanden hjemmeside" :o). hjemmeside skal omhandle mekanik (motor, biler, scooter). da dette er mit område og der mine interesser ligger.

Mine tanker var at man skulle skrive inde på hjemmesiden, hvad man gerne ville have hjælp til og hvad man vil give for hjælpen. Altså en fast pris på hvad man vil tilbyde at give for at få skiftet en del på bilen. Et eksempel kunne være at "Yvonne vil have skiftet toppakning på sin bil, hun fortæller at hun hverken har værktøj eller en garage til at få skiftet delen, men hun vil give 2500 kr for at få skiftet det ved en der har værksted og kan finde ud af det. Lad og så lege at Bo som er pensioneret mekaniker går ind på mekanikerhjælp.dk og ser at Yvonne skal have skiftet toppakningen, han siger ja til tilbudet og de chatter lidt frem og tilbage og bliver enig om en dag og dato. og han fikser det smertefrit.

Det andet jeg havde tænkt mig var at en mand som bo kunne være flink og fortælle online inde på forumet hvordan man gør trin for trin.

Mit spørgsmål er: Hvilke programmer skal jeg bruge til dette, kan wordpress klare det eller hvordan?

Håber i vil forklare mig om hvordan det hele skal hænge sammen.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt ligesom denne: http://denlilletjeneste.dk/da-dk/kategori/handvaerkerhjaelp/

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden videre at være klog, men er det ikke sort arbejde?

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Om handlerne skal foregå sort, eller man vil svarer skat af de penge man har tjent. vil jeg ikke blande mig i, jeg vil bare stå for kontakten. lidt ligesom dba og GG.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)