Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billig kvalitets supplier/leverandør af eget tøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere :-)

Jeg er i gang med at designe på livet løs, et nyt tøjmærke.

Vi har undersøgt meget nøje hvad der er af muligheder mht. supplier, men kan ikke finde det/den rigtige.

Er der nogle som har erfaring med dette?

Hvad vi har fundet indtil nu lyder ca. således:

Produceret i Thailand, et stk sample koster 50dollars + forsendelse /sample (vælger man her efter at lave en ordre bliver dette trukket fra beløbet), her efter er minimum 100-300 stk pr design, og forsendelsen fra thailand bliver på omkring 250dollars for 30kg pr tshirt lyder det på imellem 5 og 10 dollars. så en forsendelse på 300 t.shirts af kun 3 designs ville blive 1750-3250dollars som minimum. - Vi vil meget gerne komme uden om at skulle investere så højt et beløb til at starte med.

Her ud over er der tale som T-shits, trøjer, skjorter og poloer til at starte med. 

Nogle der har links, viden, etc. til en billigere løsning?

Mange hilsner og på forhånd tak

Patrick Albrechtsen

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm - sæt lige tingene lidt i perskektiv..

Udfra de priser du nævner, så læser jeg, at du har dine helt egne specialdesignede t-shirts hjemme, INCL fragt til en stk pris på mellem ca. 35-65 kr.. Ret meget billigere kan det vist ikke gøres ved så lille antal

Og er du ikke villig til at investere 10-20K i dit projekt, er spgs. vel mere om du selv / i tror nok på projektet????

Som jeg ser det, så har du 2 valgmuligheder, enten at starte ud med et knapt så bredt sortiment som du ønsker, og måske starte kun med t-shirtsene.

Eller alternativt, hvis du vil igang med det "hele", at finde en europæisk leverandør, der kan lave mindre antal, men ganske vist dyrere.. Fordelen ved det, er dels at du får varerne hurtigere, dels brænder du ikke inde med så mange stk.. men økonomimæssigt er selve investeringen nok nogenlunde den samme

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Hvis I ikke har kapitalen til at investere synderligt meget, så få det produceret i Europa. Det kan sjældent betale sig, at fragte de helt små mængder fra Asien.

Men for mig lyder det ret optimistisk, at ville lave tshirts, trøjer, skjorter og poloer for max 3000 dollars.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to :-)

Det vi søger er et sted som kan producere eksempelvis 25 pr design (og så er vi selvfølgelig også indforstået med at det bliver lidt dyrere)

Og en producent i Europa ville slet ikke gøre mig noget, mit problem er mere hvem/hvor?

Jeg tror skam på mit projekt og er selvfølgelig også klar på at smide lidt penge i det, vi har også allerede folk der har kontaktet os ud fra et "possible design photoshop-shoot" vi har lavet. - Så folk kan lide stilen etc.

Vi vil dog gerne bare starte med at lave eksempelvis:

3 T-shirt designs af 25 stk total 75stk, 25poloer, 25 trøjer og 25 skjorter (noget lign. det) - vi gider bare ikke brænde inde med en hel masse. Vi tror på Kvalitet, design og 'noget forskelligt'. Dvs. vi regner ikke med der er 100 personer der køber samme design, vi vil gerne have noget "unikt" hvor vi så laver flere designs hen af vejen hvis i forstår :-)

Det jeg egentlig spørger om er om I kender til nogle producenter/leverandører? og gerne i Europa men for den sags skyld også gerne i Asien. 

- Patrick Albrechtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at skrive til Fashion-Seller - kan være han kan hjælpe jer. Han har ihvertfald gode kontakter i den branche.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Michel, jeg har nu kontaktet ham :-) håber det giver pote.. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)