Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af smykker, smykke agenter søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Onbooked I/S Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi er 2 unge iværksættere der det sidste 1.5 år, har kæmpe med at lave de perfekte smykker - efter vores optik, er endelig kommet frem til et godt resultat. Vi har fundet en niche i markedet, og har rigtig mange interessenter og fået utrolig mange positive tilbagemeldinger, blandt en masse kendisser der er villige til at gå med smykkerne på tv osv.
Der har i de sidste par år, været meget fokus på perler og alt hvad der har med det at gøre, vi har nu fundet noget som differentiere sig en del fra det. Det er sølv og guld belagte smykker, med noget læder for at fortælle lidt om det i grove træk. Vi søger nu alt den hjælp vi kan få til distributionen. 

Derfor søger vi alle kontakter inden for smykke branchen, eller tøj forretninger der kunne tænke sig at forhandle dette. 

Vi har en del produkt billeder af tingene vi kunne sende, og er igang med vores hjemmeside i øjeblikket. 

Derudover er vi altid til rådighed for at mødes, 

Håber meget at hører fra nogle af jer

Mvh

www.aimatme.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I kan også sælge Jeres smykker via Smykkebazar.dk.
Det er en ny upcoming hjemmeside, hvor flere og flere smykkedesignere hver dag melder sig på.
Det er gratis at sælge igennem Smykkebazaren.

Hvis I sender billeder til mig på kontakt@smykkebazar.dk, vil jeg se om jeg kan sætte Jer i forbindelse med en smykkeagent.

Mange hilsner,
Annemette

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)