Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Onbooked I/S Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi er to unge iværksættere der sidder med en ide til en hjemmeside, med potentiale til en enorm brugeroverflade. Vi har lavet nogle markedsundersøgelser, og foretaget nogle nødvendige samtaler med forskellige institutioner for at hører om det kan lade sig gøre og det kan det! 

Eftersom vi begge ingen erfaring eller ekspertise har indenfor hjemmesider, hvor der skal være brugere og foregå online handel. Søger vi derfor en eventuel samarbejdspartner, som har ekspertise indenfor dette felt - som kan hjælpe os videre i processen. 

Vi kan ikke sige så meget om ideen i dette åbne forum, men er meget velvillige til at sætte et møde op - såfremt dette har interesse for nogle webudviklere / hjemmesidedesignere. 

Vi er begge bosat i Aarhus, og studere iværksætteri og entreprenørkskab i øjeblikket. 

Håber rigtigt meget at hører fra nogle af jer!

Mvh

David & Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David og Morten

Det lyder spændende, og er interesseret i at høre mere.

Jeg er 24, uddannet multimediedesigner, men fokusere primært på det visuelle (webdesign, logodesign, brevlinje mv.)

I er meget velkommen til at se et udsnit af mit portfolio på: nilspedersen.dk/cases 

I kan fange mig på telefon: 40 606 223, e-mail: nils@nilspedersen.dk eller skype: nils_dk

Hav en god aften

Venlig hilsen
Nils

NB: Bor i Aalborg 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)