Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj checkin til facebook virksomheds side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvordan får jeg dog tilføjet check in til min virksomheds facebook side.

Den er oprettet som "viksomhed og organisationer", og når jeg så vil ind og taste adresse (som jeg stærkt går ud fra at der skal tastes ind hvis checkin skal bruges) så siger den: 

"Vi kunne ikke bestemme placeringen ud fra den givne adresse. Sørg for at angive en gyldig adresse."
 
Har ligeledes prøvet med mange andre adresser bare for at se om det virkede men det er somom den ikke vil godtage nogen.
 
Hvad gør jeg galt?
 
Behøver jeg slet ikke en "aktiv" adresse for at kunder kan bruge checkin ?
 
Mvh
Michael
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak,

Jeg prøver din guide.

Du skriver siden skal være oprettet som “Lokale forretninger og steder” men den kategori findes ikke når man opretter?

Men det burde vel være godt nok hvis den er oprettet som "virksomhed og organisationer"?

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på, at det virker hvis den er oprettet under virksomhed og organisationer, men du kan jo prøve dig frem ;) 

Når du opretter en Facebook Side, er der følgende kategori, der kan vælges:

 

Har du ikke denne?

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jow det er den oprettet som ;)

 

Men under "rediger siden/opdater oplysninger" der står kategorien som "virksomheder og organisationer"

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald er det intet problem ;) Det er kun den overordnede kategori, der er vigtig ;)

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig på KB-Marketings Facebook Side - Så hjælper jeg med glæde.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

tak for en god guide, er faktisk kommet til "indfletningen nu" men får så denne besked.

"Nu kan du flette dublerede sider sammen til din primære side, så du kan administrere ting fra én sted. Hvis du fletter disse sider, fletter vi alle dine fans og indcheckninger, men alt andet indhold fra dublerede sider, herunder vægopslag og billeder, vil gå tabt og blive permanent slettet."

Mister jeg så alt tidligere opslået på denne side? Eller hvad er det lige ejg misforstår, det kan da ikke være sådanne at man skal starte fra "scratch" igen ?

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den rigtige Facebook Side, hvis indstillinger du gerne skulle befinde dig under, går ikke tabt. Det er kun det sted, som du fletter med din hovedside. Du mister altså kun opslag mv. fra dublet-siden, men den har du vel først lige oprettet? 

Hvis du nøje læser guiden, skulle det gerne lykkedes for dig. 

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok mange tak.

Ved du hvor lang tid der går før man kan se det sted man har oprettet evt via sin mobil med checkin?

Stedet jeg har oprettet kommer ikke op på listen i nærheden, man kan selvfølgelig søge på det men det er nu ikke så hensigtsmæssigt jo ;)

 

Du skriver tilsidst i guiden følgende: "Du vil nu kunne se antal “Check ins” til venstre under antallet af fans på din Facebook side"

Det kan jeg ikke se på min? Selvom stedet er oprettet for 2 dage siden og er flettet sammen med "hovedsiden".

Pyhhh hold da op hvor skal det være besværeligt ;)

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)