Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne website med "Biler & Mekanik" som omdrejningspunkt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude!:)

Baggrund:

Jeg er en knæjt på 16 år og jeg er lige nu ved at uddanne mig som automekaniker, så emnet "Biler & Mekanik" fylder utrolig meget i mit liv lige nu. Og jeg mangler lidt at lave/arbejde på i min fritid, og efter noget snakken rundt omkring med de rette folk, kom idéen så med at åbne et website med "Biler & Mekanik" som omdrejningspunkt.
Jeg er bare lidt usikker på om hvordan og hvorledes det skal gribes an og hvad dette website skal indeholde.

Jeg kunne godt tænke mig at skrive nogle guides omkring biler og biltuning og sårn'. Men jeg er bare lidt i tvivl om hvad der mere skal være på dette website udover guides. Det kunne være fedt med en masse information omkring alle bil mærker, lidt ala en bil-database hvor folk så kan hente deres information. Og måske et forum hvor folk kan diskutere omkring biler.

Men jeg mangler lidt nogle idéer til hvad dette website skal indeholde og hvad folk interesserer sig for.

Udover det havde jeg tænkt mig at sætte nogle "ad's" ind på sitet så den kan holdes kørende.


Men kom med alle jeres idéer og tips til en "grønskolling":)
Er åbent for alt! 


 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)