Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man markedsfører sit firma med grænseoverskridende reklame?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over en gut, som markedsfører sin shop HappyDude.dk på facebook, ved at lægge krop til en tatovering hvis han når x antal likes!

Prøv at tjekke det ud på nedenstående link...

http://www.facebook.com/happydudeshop

Jeg har selv syntes godt om dette... For ideen virker for mig god og anderledes. Og et eller andet sted viser det da at man brænder for sin virksomhed og ide!

Men hvad syntes I her på Amino? - Jeg tænker på selv at lave noget tilsvarende til min shop. Dog ikke lige med en tatovering men noget i den samme opsigtsvækkende stil ;) 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Madeleine:
Men hvad syntes I her på Amino?

Hej,

Det ser da ud til, at det virker, for du har jo delt linket her.

Må man spørge, hvad du havde tænkt på?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg synes ikke idéen om at få tatoveret logoet er specielt fedt. Men det er jo hans krop, os hans valg. Det skal da nok skaffe nogle likes, det er set før ;-)

Madeleine:
Faldt lige over en gut

Nu er der jo ikke noget galt i at vise sine venners sider frem på amino, men jeg synes det virker som jagt på at få likes.

Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej dog ikke en jagt :-) - men have mere håbet på en diskussion omkring hvor lang man skal gå for at markedsføre sig. Specielt når man er en lille webshop som gerne vil findes på nettet. Og med alle de store spillere der er på webmarket i dag, er det jo nødvendig at skilde sig ud fra mængden. Dog kan være lidt svært nogen gange at finde ud af, hvad man gør for at skilde sig ud. 

Og sidder selv med tanken om jeg skal gøre lidt á la Simon Spies (dog uden damerne og alkohol) med at markedsføre sig selv som person på en lidt anderledes måde end hvad der normal er set. 

Og derfor var jeg egentlig bare interesseret i jeres holdning til sådanne tiltag :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror på det , men man skal huske udbrede budskabet meget gerne lidt presse meddelers og video omkring det med mere 

jeg tror kun vis budskabet kommer bredt ud opdages det for , for det er ikke nok skrive på sin facebook side da den jo ikke har fans rigtigt i forvejen endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)