Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hordan tager man et ordentlig produktfoto

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej som overskriften antyder, er jeg på udkig efter gode råd til at tage nogle gode produktfotos. Jeg har investeret i et Nikon D5100.

Det nemmeste ville sevlfølgelig være at gå til en fotograf, men min webshop skal forhandle kød og andre fødevarer, og hvis jeg skal til en fotograf hver gang, kommer det til at tage 100 år. Ligesom, jeg i høj grad vil have bedre mulighed for at sammensætte kød i nogle forskellige pakker, og så hurtigt kunne tage et billede af, frem for at skulle køre 20 km hen til den nærmeste proffessionelle fotograf.

Men hvilke former for lyssætningsudstyr skal jeg bruge. Jeg har forsøgt at bygge en fotokasse selv, men har svært ved at finde nogle lamper/pærer som kan give nok lys. Fotokassen er bygget som en firkantet kasse med en ramme af træ og sider beklædt med hvide lagner. Hvad bruger i selv, og hvilken form for opsætning anbefaler.

Skal jeg bruge fotobord med nogle softboxe eller kan jeg med fordel anvende den her fotokasse jeg selv har bygget.

Jeg ser frem til at blive beriget med jeres viden

med venlig hilsen

Simon Jakobsen 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

Du skal bruge en omgang god gammeldags photoshop! :)

Det er super når du kan starte ud med gode billeder til at starte med. Og til det har du allerede et godt kamera. Men ellers kan photoshop altså gøre underværker....

1. Crop/beskær billedet
2. Juster levels
3. Juster colorbalance
4. Gem

- Du kan redde pænt meget, hurtigt, med photoshop. Det er min erfaring med det...


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mehmet

Tak for svar - hvad findes der af photoshop programmer på markedet. Jeg har ingen forstand på photoshop, men jeg går også ud fra det jeg skal gøre, er relativt simple ting.

Findes der nogle gratis programmer, eller skal man købe noget godt? hvad med sprog - er det dansk eller engelsk.

Jeg er god til engelsk så det er ingen hindring, men det er altid skønnest på dansk

Fra Århus, Midtjylland
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Fra  OleMunksgaard.com Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg tilbyder et webshop Foto kursus som lige er noget for dig

Jeg er uddannet reklamefotograf og kommer ud til dig. Vi kan på den måde samme finde en løsning på hvordan du får det bedste ud af dit udstyr og hvad du evt skal købe. Jeg har hjulpet folk der sælger fiskeudstyr, smykker, tøj og masser andre ting.
Se mere på www.olemunksgaard.com

Og ring bare så finder vi ud af noget.

Vh
Reklamefotograf
OleMunksgaard.com
2616 5805
Info (€) OleMunksgaard Com

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,


Seneste version af Photoshop koster en bondegård! :)

Men heldigvis findes der et hav af gratis alternativer. Søg på "gratis photoshop alternativ" inde på Google. Prøv et par stykker af til du finder et som du er glad for? :)

Eller du kan hive fat i Ole, som tilbyder at komme ud til dig? Det kan hurtigt vise sig at være den billigste løsning i længden... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Århus, Midtjylland
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Fra  OleMunksgaard.com Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en gratis "Photoshop" der hedder GiMP. Det virker rigtig godt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev sidste år et indlæg herinde om det... Du kan LÆSE DET HER 

Husk at læse kommentarerne også, da der er mange guldkorn ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Tak for tilbuddet, dog vil jeg for at holde omkostningerne ned i starten gerne lige prøve selv at få nogle respektable fotos på benene. Men på et tidspunkt vil jeg bestemt ikke udelukke at jeg kunne få brug for eksperthjælp. Du er i hvertfald noteret i min bog :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

Det var en fin beskrivelse, og jeg må sige det er utroligt, hvad lidt fotoshop gør for dit Før og Efter billede

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har taget billederne, så kan du f.eks benytte en service som www.removethebackground.dk...

Så slipper du for, at skulle bruge tiden på at redigere billederne mm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)