Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger one step checkout til Prestashop 1.5

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Mht. responsivt design og modulet, så ja, det kan godt lade sig gøre, men det kræver at der bliver finjusteret lidt på stylesheets efter man har installeret det. 

Men vi har lavet det på 2 shops indtil videre, der kører med responsive design.


Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man klare sig med almindeligt Visa dankort, har man vel ikke nødvendigvis brug for en dyr indløsningsaftale med monopolisterne. Der der så mange penge at spare for kunder og shop til at levere billigere varer og bedre support.

Nu er det jeg overvejer andre alternativer til PayPal. Skrill siges, i modsætning til PayPal, ikke at aflede kunden med medlemsskab, men vise kortbetalingsfelter med det samme. Men jeg har læst at næste gang kunden kommer for atl betale, så skulle Skrill kræve medlemsskab af kunden?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger denne Prestashop et skridt kassen modulet ved FMEModules, og det virker som en charme http://www.fmemodules.com/en/42-et-skridt-checkout.html

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg bruger denne Prestashop modul, som har komprimeret seks trin i kassen på et trin, og det virker som en charme. http://www.fmemodules.com/en/42-et-skridt-checkout.html

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mariajohns:
Hej Jeg bruger denne Prestashop modul, som har komprimeret seks trin i kassen på et trin, og det virker som en charme. http://www.fmemodules.com/en/42-et-skridt-checkout.html

Ja og mange af vi andre bruger denne Her (Selv om det vist lige er steget en del. For her den 20/8 gav jeg 95,99. Og nu tager de vist 143,99. Så det er vist alligevel noget af en stigning)

Mvh. Kim

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
vi andre bruger denne Her 

Men jo mere man fylder på af teknik og moduler, des større er chancen også for fejl. OPC modulet har ihvertfald konfliktet frygteligt for et par shops, Den indbyggede One step checkout kan altså koges pænt ned, hvis man fiddler lidt i templatefilen.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
OPC modulet har ihvertfald konfliktet frygteligt for et par shops, Den indbyggede One step checkout kan altså koges pænt ned, hvis man fiddler lidt i templatefilen.

Nå okay. Ja synes nu ikke jeg er stødt på noget alarmerende da jeg har søgt rundt. Og hvis der skulle opstå problemer. Så læste jeg om denne dygtige supporter Peter Sliacky. Som vist også er ham der har udviklet modulet. At man skulle tage kontakt til ham. Og så vil han løse det.

Og de småproblemer jeg har oplevet, har han løst med stor tilfredshed. Og er igen ved at opsætte modulet på ny shop. Og igen har han ordnet/ tilpasset det, så det spiller. Og er selv kun stødt på et modul, hvor det ikke virkede. Og det var gls modulet. Men det rettede presta-dyr til fra prestashop forum til Og så var det problem løst.

Men det er klart, at hver gang man opdatere diverse moduler osv. Så er risikoen for, at noget ikke spiller mere. Men det er jo ikke kun ved dette OPC modul. Men ved de fleste moduler.

Mvh. Kim  

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)