Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger one step checkout til Prestashop 1.5

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Kunne ikke rigtig selv få quickpay OPC til at virke. Så bruger bare det alm. QuickPays Prestashop modul. Og har så sat prestashop op til One Page CheckUd inde i Præferencer>>>Ordrer.

Og det er så først når jeg trykker på dankort ikonet at QuickPay vindue kommer frem. Og inden jeg fik oprettet mig ved QuickPay fik jeg en fejl som beskrevet længere oppe. Men nu virker det fint.

Men i prestashop backoffice skal du opsætte de betalingsløsninger som du vil have på din side. F.eks. check, Bankoverførsel os. Og så er det vel først derefter når der trykkes på den betalingsløsning man vælger, at selve vinduet fra QuickPay kommer frem.

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det bedste du kan gøre er at spørge udvikleren af OPC-modulet direkte. Han hedder Kristian og kan fanges på kontakt@seotext.dk.

/Steffen

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, du skal også have en aftale med en indløser, som f.eks. Nets. Euroline laver ikke nye aftaler på nuværende tidspunkt, desværre.

/Steffen

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep - smid mig en mail. 

Jeg har hjulpet en god håndfuld shops allerede og det er tit en lille detalje der lige skal rettes til :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne slå et slag for Canin's OPC modul.

Jeg har forsøgt mig med QuickPay's OPC modul men fik det ikke til at virke ordentligt, derfor købte jeg ovennævnte modul

http://www.canin.sk/prestashop/presta-modules/24-one-page-checkout.html

Det spiller 100%! Og du kan frit vælge mellem forsendelsesmetoder (QuickPay modulet understøtter vidst nok kun Post Danmark) og rabatkuponer kan også bruges.

Det koster lidt, men jeg syntes pengene er rigtig godt givet ud.

Kreditkortbetaling er dog ikke integreret, men kunden bliver ledt hen til din betalingsgateway efter kunden godkender ordren.

De har en testside hvor man kan lege med opsætningen. Prøv det! Det er mange opsætningsmuligheder.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

QuickPay modulet til PrestaShop 1.5.x har fået mulighed for flere fragtmetoder, anden leveringsadresse samt kuponkoder. 

Se mere omkring det i vores nyhedsbrev vi sendte ud her: Læs nyhedsbrevet

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan QuickPay modulet virke sammen en et responsivt design?

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:
Yep - smid mig en mail.

Dit modul er det eneste jeg har set, der ser rigtig overskueligt og simpelt ud at betale med. Det med iBill lyder også rigtig godt hvis man er importør og har forhandlere?

Skal du have en mail med et login? Kigger du på det gratis, så er det fornemt? (quickpay vil måske også gerne have nye kunder via dit modul)

Lige den hurdle med at man skal have nets. Når man er vant til PayPal og endnu ikke helt lever af webshoppen, er det ikke ligefrem gratis at få et nets abonnement.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Lige den hurdle med at man skal have nets. Når man er vant til PayPal og endnu ikke helt lever af webshoppen, er det ikke ligefrem gratis at få et nets abonnement.

Du kunne jo også prøve at se på det her Og jeg tvivler på at du får et nets abonnement til en hobby shop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ideen, har set den. Men jeg kan bedre li 5-punkts standard checkout, hvor kunden kun ser een ting ad gangen.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)