Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvad skal jeg vælge at købe: Samsung Galaxy Note 10.1 vs. Ipad3

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Som sagt har jeg ikke så meget forstand på Tablets, men vi arbejder med grafiske filer og skal nogle af disse lagres på tablet'en løber det stærkt. Ydermere fylder en film vist nopk omkring 1Gb ikke? Måske er det bare mig som sviner med pladsen på alm. computere.

Men har du ellers for- og imod eller ting du er specielt glad for ved din Ipad?

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Det kommer jo an på brugen af det. Jeg har en masse downloadede kort i min MotionX GPS HD app, hvilket fylder en del. Derudover har jeg en masse musik og en masse serier liggende.

Grunden til at jeg anbefaler 64GB med 3G er, at hvis du alligevel er oppe i en prisklasse hvor du vil ofre penge på en iPad 3, så får du - efter min mening - klart mest value for money ved at gå hele vejen, og købe den største model.

Det er naturligvis subjektivt og udelukkende basseret på min egen erfaring.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Mange tak for linket til videon, det er også en hjælp til at vælge :)

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hvad jeg har kunne se af anmeldelser på nettet så er Ipad3 bedst hvis tablet'en primært skal bruges privat og til at se/spille på, men Samsung Galaxy Note 10.1 hvis der skal arbejdes professionelt på den.

Er i Amino brugere enige i dette?

Håber på lidt flere inputs, for planen er at købe tablet i morgen.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny bruger:

Efter hvad jeg har kunne se af anmeldelser på nettet så er Ipad3 bedst hvis tablet'en primært skal bruges privat og til at se/spille på, men Samsung Galaxy Note 10.1 hvis der skal arbejdes professionelt på den.

Er i Amino brugere enige i dette?

Håber på lidt flere inputs, for planen er at købe tablet i morgen.

Mit svar på det vi være.... Vrøvl....

Bruger selv Android, af politiske grunde, men derfor behøver du jo ikke! - Prøv dem begge, og vælg den der passer dig bedst. - De nyeste android-maskiner er fuldt på højde med iPad's, hvis man undlader at spørge Hr. Sonne. - De fleste programmer laves i vore dage til begge platforme. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)