Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvad skal jeg vælge at købe: Samsung Galaxy Note 10.1 vs. Ipad3

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen K:

Kristian Lund:
mobilt bredbånd

Det korte svar: Nej

Hvorfor betale for mobilt bredbånd når du kan lave et Wi-fi hotspot???? 

Fordi det virker så meget federe. Desuden findes der udbydere hvor det ikke koster ekstra abonnementer for at bruge det. Vores smartphones har jo i forvejen ikke de bedste batteritider, så jeg har i al fald ikke behov for at bruge strømmen endnu hurtigere ved at bruge telefonen som accesspoint.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om at vi vælger at have 3G med uanset hvad vi vælger, for det er som sagt ikke så meget et spørgsmål om økonomi, men mere om at vi får købt det rigtige. Og det skal ikke forstås som om jeg er millionær for så kunne jeg bare have købt dem begge :)

Men i skal alle have tak indtil videre og jeg håber at få flere gode grunde til at vælge den ene eller den anden.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke haft Samsung Galaxy Note 10.1.

Men iPad 3 kan jeg godt snakke for.

- Jeg havde valgt iPad'en. Har selv haft en Samsung Tablet også. Men synes at iPad'en er mere stabil og brugervenlig. Men nu har jeg jo også hele pakken for Apple, så de snakker jo sammen, uanset om det er iMac, iPhone, Macbooks osv.

Men hvis du f.eks. køber i Elgiganten har du jo 14 dages fuld returret, også selvom du har brugt produktet? Dog skal der ikke være ridser i osv. :-) Så kan du jo købe begge to, hvis Elgiganten forhandler disse. Så kan du jo bare vælge at returnere den du ikke vil have.

Jeg kan som sagt kun tale for iPad og ikke imod Samsung'en, da jeg ikke har erfaring med lige netop den model. Det eneste negative ved iPad 3, er at det tager lidt tid at lade den op. Men man kan jo bare lade den op om natten? Ellers mens man ikke bruger den, hvis det er. :-) Eller have den sat til hele tiden, hvis der mulighed for det.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

NicoP:
Det eneste negative ved iPad 3, er at det tager lidt tid at lade den op.

Du husker at bruge den rigtige lader til din iPad, ikk? For iPhone-laderne er ikke lige så kraftige, og dermed langsommere.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som ved noget omkring det jeg skrev med at se tv på alm. fjernsyn via Galaxy note, mens jeg arbejder på den. Jeg har fået af vide af sælgeren at det ikke er noget problem, men er det korrekt.

Og hvis nogen af jer har Ipad3 eller Samsung Galaxy Note 10,1 så må i meget gerne skrive lidt mere om ups og downs ved dem.

Jeg er glad for at så mange allerede har svaret, det er et meget venligt forum :)

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Men den er meget langsommere end f.eks: iPad 1 og 2.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NicoP

Bare for at vide om jeg har forstået dig korrekt. Vil det sige at Galaxy'en bliver meget langsommere ved multitasking?

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting med Samsungen er at vi kan købe ekstra kort hvis vi løber tør for hukommelse, men jeg ved ikke om i har erfaring med at 64GB er rigeligt for en Tablet.

Men som sagt hører jeg meget gerne flere for og imod Samsung Galaxy Note 10.1 og Ipad3, da jeg selv er på bar bund i det jeg ikke har så meget forstand på tablets og aldrig har brugt/ejet en før.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny bruger:
Men som sagt hører jeg meget gerne flere for og imod Samsung Galaxy Note 10.1 og Ipad3, da jeg selv er på bar bund i det jeg ikke har så meget forstand på tablets og aldrig har brugt/ejet en før.

Så er vi 2 :-) Jeg ved at iPad er rigtig god og mange ejer den. Men stod jeg og skulle vælge ville jeg tage Samsungen og det åbne Android system fordi jeg personligt ikke gider det lukkede Apple system. Og hvis du ser her er der ikke den store forskel på video: &feature=player_detailpage#t=304s">

&feature=player_detailpage#t=304s

&feature=player_detailpage#t=304s">Ejer selv en HTC mobil og er glad for det system. 

&feature=player_detailpage#t=304s">

&feature=player_detailpage#t=304s">

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lund:

Har lige skrevet et LANGT svar, trykkede "OK".. og så skete der ingenting!

Du får derfor den forkortede udgave her: iPad3 64GB med mobilt bredbånd.

 

Hvad skal du bruge 64 gb til?   Jeg har en 32 gb og jeg bruger ikke engang halvdelen, selvom jeg bruger den til film.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)