Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvad skal jeg vælge at købe: Samsung Galaxy Note 10.1 vs. Ipad3

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg står overfor at skulle købe en tablet (for første gang i mit liv).

Den skal både bruges erhvervsmæssigt og privat (også via vores tv).

Jeg tænker på enten at købe Samsung Galaxy Note 10.1 eller Ipad3 64GB.

I må meget gerne komme med jeres input på hvilken i mener er bedst. Prismæssigt betyder det ikke noget om den ene er dyrere end den anden, det er indholdet der tæller for mig, min kone og søn på 4 (kan han spille små spil på dem begge).

Jeg håber i har tid til at komme med lidt input på mit måske banale spørgsmål.

På forhånd tak.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal gerne købe den i dag, så jeg håber virkelig på nogle hurtige og gode inputs.

På forhånd tak.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud er at du skal tage iPad'en, men det er ikke så lige til. Jeg vil også mene at det kommer an på hvad i ellers har af smartphones, om du eventuelt allerede har en Apple TV, eller noget andet teknik der understøtter Airplay.

For mig er der ingen tvivl, for jeg synes ikke nogen af Android-tabletterne er nået op på siden af iPad'en endnu, hverken kvalitetsmæssigt, brugermæssigt, eller i udbudet af kvalitets-apps. Der er også mange apps til Androiderne, men kvaliteten, den er bare ikke den samme.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige skrevet et LANGT svar, trykkede "OK".. og så skete der ingenting!

Du får derfor den forkortede udgave her: iPad3 64GB med mobilt bredbånd.

 

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar.

Vi har android smartphones, men jeg skal også snart skrifte telefon. Vælger vi Ipad3 så vil vi købe modulet med så vi kan se Tv på vores alm. tv via Ipad'en.

Jeg kan godt lide at man kan lave split screen på Samsungen og at jeg vil kunne arbejde på den mens sønnike så film via den på det alm. TV, men jeg ved ikke om det sløver den meget.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det var da ærgerligt for jeg er sikker på det havde været spændende læsning, men tusind tak for dit input

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lund:
mobilt bredbånd

Det korte svar: Nej

Hvorfor betale for mobilt bredbånd når du kan lave et Wi-fi hotspot???? 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GALAXY Tab2 10.1 (P5100/P5110) eller en GALAXY Note 10.1 (N8000/N8010, og få 6mdr HBO med når de kommer senere på måneden www.samsung.dk/hbo.

Og jo, Android kan sagtens hamle op med iPad. Det er vist mere et religiøst spørgsmål efterhånden - selvom ingen rigtigt vil erkende det...


Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Mange tak for dit svar.

Jeg har fået fortalt at Galaxy Note kan vise tv mens jeg arbejder på den. Altså som jeg skrev tidligere at min søn kan se på vores alm tv via tablet'en mens jeg arbejder på den. Men er den hurtig og stærk nok til at det kan lade sig gøre i den virkelige verden?

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi du ikke behøver købe et data-abonnement, men du er interesseret i den udvidede location-services du får ved at have 3G i din iPad, til bla. navigering og andre location-baserede apps.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)