Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget må man love?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Jeg har et produkt, som jeg mener kan spare folk for mange penge hver måned, men jeg ved ikke hvordan jeg må markedsføre dette budskab.  Kan jeg risikere, at komme i klemme i lovgivningen, hvis jeg siger at mit produkt sparer kunden for lad os sige 1000 kr. om måneden?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke få en håndfuld referencekunder til at bruge det, se hvor mange penge de sparer og skrive: "gennemsnitlig sparer kunderne 999 kroner om måneden". Eller 2 ud af 3 sparer penge på vores produkt.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa.

Jeg vil sådan set ikke skrive et præcis tal på produktet, da det er meget forskelligt hvor meget hver person vil spare, da nogle vil gå helt efter reglerne mens andre vil springe over hvor gærdet er lavest. Skriv at de vil spare penge, du kan også skrive mange eller få, for det er sådan et meget relativt begreb. 1000 kr kan være meget for nogle mens lidt for andre.

Håber det gav lidt mening, er lidt træt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa I to

Ja klart, det er en mulighed. At man vælger nogle referencer og ud fra dem laver en beregning. Problemet er dog at der ingen referencer eksisterer, endnu.

Og ja Alexander det giver skam mening, og du har fuldstændig ret i, at "meget" og "lidt" er subjektivt. Det har jeg taget i mente.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man sparer en masse penge er det vel nemt at finde nogle referencekunder :-), så er detogså nemmere at lave testimonials osv.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis. Selve produktet er dog ikke ude endnu, og derfor kan jeg ikke skrive ud fra referencer. Men du har ret i, at det er en god og forholdsvis nem løsning.

Det er bare fordi jeg skal bruge det i forhold til den salgstekst der skal stå på produktet. Det er derfor jeg er i tvivl om man kan komme i klemme, hvis man siger, at man sparer x antal kroner.

Det er ganske logisk, at man vil spare x antal kroner, men jeg har bare endnu ikke nogen mål for hvor meget da det vil variere efter hvem man er. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestil dig en typisk kunde, med de kendetegn denne nu har. Gør nogle antagelse omkring de forhold kunden har og regn et eksempel igennem. Men det er lidt svært at komme med præcise råd, når vi ikke ved så meget omkring, hvilken form for produkt det er.

 

mvh

Simon jakobsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville i hvert fald ikke skrive man spare x kroner , dette er relativ som den anden skriver

at man spare lidt ved dette og dette kan dog altid være svært at bevise produkt er jo ikke gennemtestet med forbrugerne så der kan jo komme klager over jeg sparet ikke ved dit eksempelvis , jeg vil mene der skal være forsøg bage der beviser du spare et beløb

jeg kender dog ikke produktet der står ikke meget i tråden omkring hvilken produkt det er

jeg ville bare skrive man kan spare lidt ved købe denne her vare pga. denne vare kan dette her og intet skrive om hvor meget man kan spare , før denne vare er gennemtest af forbrugerne i test forsøg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lov at man sparer så meget som rent faktisk er realistisk og den normale bruger vil sparer.. Hvis du gør det på den måde er det også muligt at forsvare/argumentere for

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)