Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Php server til test

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick.hh:
Er der nogle steder jeg kan finde sådan en til en ordentlig pris? Da jeg er studerende er det ikke fordi jeg har det største rådighedsbeløb, og det er jo ikke fordi den skal bruges til andet end at lege med.

Hvis det bare er til at sidde og lege med så skal du ikke ud og betale hosting. Jeg har gjort det at jeg har købt en Raspberry Pi (den koster 200 kr) og installere Debian på den med Apache, mySQL og PHP. Den bruger nada i strøm og fylder ikke mere end en stor smartphone.

Den er god som legetøj som du er ude efter.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Hvis du er rigtigt smart og kan klare dig med et webhotel skulle du overveje, eneste sted hvor du har alle versioner af php på samme tid (4.3,5.2,5.3 og 5.4) og ligeledes med mysql (4.0, 4.1, 5.0, 5.1, 5.5 og 6.0, og vist også snart 5.6 siger de), var da værd at prøve hvis man vil lege med kode som det lader til du vil. Koster ikke mere end ca 200-300 om året.

 

Hører ofte om webhosting.dk fra dig - er du ansat der Søren.Pedersen? Jeg syns det var dig der også talte varmt for dem - i min "Jeg har et tilbud til dig" tråd ikke?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Læser i overhovedet ikke hans indlæg? eller har i bare glemt hvad han spurgte efter da I skulle igang med at svare??? 

Helt enig, trådstarter har brug for en gammel PC (Linux servere kræver ikke meget) eller en Virtuel Server af en eller anden art. Hovedsagen er at trådstarter har brug for fuld SSH adgang til serveren således at der kan installeres og konfugureres efter behov - og det kan man ikke på et webhotel.

Trådstarter har også brug for at vide hvilken linux-distribution han har med at gøre. Det kunne være sjovt at høre hvilke præferencer andre har på det punkt.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg så fint skrev i tidligere indlæg, er jeg klart tilhænger af Ubuntu Server. Det er bare stabilt og funktionelt og opsætning af LAMP er enormt simpelt og hurtigt.

 

mvh

Jonas Mersholm

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Foreningen Samsø Bredbånd Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick!

Måske kunne vi hjælpe hinanden her. Jeg er GAMMEL IT-mand (72 år), så det er blevet mere besværligt at sætte sig ind i nye ting. Således også PHP og MySql.

Jeg er webmaster for en hjemmeside for en ny non-profitabel forening, som leverer WiFi bredbånd til Samsø. Vores nuværende side, lavede jeg i en allerhelvedes fart i Mono.net. http://net4samso.dk.

Nu har jeg i et stykke tid arbejdet på en version 2, som ligger hos One.com. Den hedder http://net2samso.dk, men jeg har kodet den, så udenforstående ikke kan komme ind på den.

Jeg har tre ting, jeg vil have lavet om til MySql. Hvis du ser på forsiden, er der en rubrik, der hedder "Sidste nyt". Det er den ene. Den anden er på siden "Drift / Dækning", "Driftsrapport". Det tredje er en database med mødereferater.

Jeg har lavet databaserne, og så er det min nuværende viden slipper op. Jeg skal have lavet dem om til synlige dokumenter på hjemmesiden.

På One.com skulle der være alle de værktøjer, du skal bruge. Var det noget?

Hilsen

Ernst

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

VPS Pro Support:

Michael R. Gertz:
Læser i overhovedet ikke hans indlæg? eller har i bare glemt hvad han spurgte efter da I skulle igang med at svare??? 

Helt enig, trådstarter har brug for en gammel PC (Linux servere kræver ikke meget) eller en Virtuel Server af en eller anden art. Hovedsagen er at trådstarter har brug for fuld SSH adgang til serveren således at der kan installeres og konfugureres efter behov - og det kan man ikke på et webhotel.

Trådstarter har også brug for at vide hvilken linux-distribution han har med at gøre. Det kunne være sjovt at høre hvilke præferencer andre har på det punkt.

Jeg helder meget til CentOS og Red Hat :P

//

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope det er jeg ikke, er det relevant for tråden er der vel intet galt i at svare? var det om .net havde jeg anbefalet unoeuro og der arbejder jeg ej heller.

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow. Det var godt nok mange forskellige forslag. Ved ikke om jeg er dårlig til at forklare mig - eller om folk bare gerne vil kunne reklamere lidt :)

Jeg tror løsningen til mig er en virtualbox.


Tak til alle for deres input :)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan vente ca 14 dage så vil jeg gerne sponsorere en gratis VPS til dig med fine specs :)
Fuld adgang, og den distr. du ønsker. ingen begrænsninger.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Hva pokker skal han så bruge et webhotel til??? Arhh come on...

hvis man uddanner sig i PHP/MySQL kunne man forestille sig at det var en god ide at teste forskellige PHP/MySQL versioner af hvilket er lidt svært på en VPS eller egen maskine for den sags skyld, til det skal man finde en udbyder der giver den mulighed.

 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)