Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Php server til test

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick.hh:
Er der nogle steder jeg kan finde sådan en til en ordentlig pris? Da jeg er studerende er det ikke fordi jeg har det største rådighedsbeløb, og det er jo ikke fordi den skal bruges til andet end at lege med.

Hvis det bare er til at sidde og lege med så skal du ikke ud og betale hosting. Jeg har gjort det at jeg har købt en Raspberry Pi (den koster 200 kr) og installere Debian på den med Apache, mySQL og PHP. Den bruger nada i strøm og fylder ikke mere end en stor smartphone.

Den er god som legetøj som du er ude efter.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Hvis du er rigtigt smart og kan klare dig med et webhotel skulle du overveje, eneste sted hvor du har alle versioner af php på samme tid (4.3,5.2,5.3 og 5.4) og ligeledes med mysql (4.0, 4.1, 5.0, 5.1, 5.5 og 6.0, og vist også snart 5.6 siger de), var da værd at prøve hvis man vil lege med kode som det lader til du vil. Koster ikke mere end ca 200-300 om året.

 

Hører ofte om webhosting.dk fra dig - er du ansat der Søren.Pedersen? Jeg syns det var dig der også talte varmt for dem - i min "Jeg har et tilbud til dig" tråd ikke?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Læser i overhovedet ikke hans indlæg? eller har i bare glemt hvad han spurgte efter da I skulle igang med at svare???