Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Php server til test

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle folk :)

 

Jeg går på teknisk skole, og arbejder med PHP i hverdagen.

Der hvor jeg arbejder sidder jeg og laver 100% php kodning, og roder derfor ikke med webserveren.

Kunne godt tænke mig at have en server at sidde og lege og teste på. Installere php, phpmyadmin og sql, og derved have en bedre forståelse med, hvad der sker på selve serveren.

 

Da jeg ikke er 100% inde i det må i ikke hænge mig op på noget, men mine krav er:

Skal kunne bruge php, phpmyadmin og sql

Være muligt at smide en form for cache på (tænker varnish)

Da vi bruger linux på arbejdet, ville det også være fedt hvis det var muligt med en linux server

 

Så spørgsmålet er:

Er der nogle steder jeg kan finde sådan en til en ordentlig pris? Da jeg er studerende er det ikke fordi jeg har det største rådighedsbeløb, og det er jo ikke fordi den skal bruges til andet end at lege med.

 

Nogle som har forslag eller gode råd til, hvad jeg skal kigge efter?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hos one.com kan du få sådan et webhotel smidt i nakken nærmest - :)

(http://one.com) 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det du søger er en VPS altså en virtuel server.

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jesper nævner er det en VPS (Virtual Private Server) du skal have fat i, en udbyder jeg har været glad for gennem flere år er linode, deres mindste server (512MB RAM, 20GB disk, 200GB/md) koster ~115kr/md.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.