Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til Forums eller sites som Amino i udlandet?. leder efter det der svarer til Amino i .co.uk, .com.au, .de, .se, .no

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det forums hvor meget af det også handler om online ting? Eller sådan mere generelt?

som en sage warriorforum.com (der er ved at være en pæn håndfuld danskere der)

blackhatworld.com

Der er også et par andre der er knapt så kendte men hvor snakken vidst er lidt mere seriøs.

Kan ikke huske navnene lige nu.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger også med.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt sjovt hvordan der ikke rigtig er en international pendant som er gennemført. Det bedste der kan linkes til er vBulletin / PHPBB boards, som ikke engang har fået et pænt skin på. 

Der må da være økonomi og potentiale i at udvide Amino til udlandet - fordi et online forum indenfor iværksætteri som bare "virker", findes endnu ikke.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Der må da være økonomi og potentiale i at udvide Amino til udlandet - fordi et online forum indenfor iværksætteri som bare "virker", findes endnu ikke.

Mon ikke Martin overvejer det træk - rimelig indlysende IMO.


Udfordringen som jeg ser det er at det stærke "Brand" Martin havde og har fra Jubii i Danmark og som gjorde det "relativt nemt" at få Amino til at fylde på landkortet i DK ikke fylder så meget internationalt (stor fisk i lille sø kontra relativ lille fisk i meget stor sø ... og hvis Martin læser dette skift venligst 'fisk' ud med 'haj' :-)
Med et par kendte internationale co-founders ombord så vil det nok være doable .... tricket at få en tilstrækkelig  levende community op at stå til at starte med. Samme udfordring som at ville starte dating site fra scratch - hvem gider at være den første ...

Ovenstående betragninger baseret på noget markedsresearch i anden sammenhæng samt tidligere erfaring fra gamer community hvor jeg var med til at drive communityboard for en clan 

 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er ved at bygge samme via www.apid.eu, der skal dække NO, SE, UK og PL.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)