Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af enkelt mands

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp

Jeg er desværre mistet alt mit arbejde pga af firmaet gik konkurs.

Jeg har nu også besluttet at lukke mit firma da jeg syntes det sidste år har været en hård .

Jeg har i sammenhæng med det nogle spørgsmål.

Hvordan lukker jeg korrekt?

Jeg har en bil men er betalt ud inden for få måneder hvad gør jeg med den?

Jeg skylder skat ca 150000 hvad gør jeg med dem?

jeg skylder ca 35000 til løse kreditorer som fx Auto værksted hvad med dem?

Jeg lejet et hus privat og har en ældre bil må jeg beholde den?

Hbor får jeg økonomisk støtte da jeg ikke er i fagforeninger?

Håber på hurtigt hjælp da det haster

.mvh simon
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du ikke et regnskabsfirma eller en revisor der har hjulpet dig med regnskab? Ellers vil jeg foreslå dig at kontakte nogen der har forstand på alt det regnskabstekniske :-)

Mht til dine kreditorer så skylder du dem jo stadig penge da der dit firma "jo blot er dig med et momsnummer

Umiddelbart tror jeg du skal være opmærksom på at du ikke har nogen aktiver i firmaregi som du kommer til at betale for når du lukker firmaet! For hvis du beholder disse privat efter du lukker firmaet kan der vist blive noget skatteefterbetaling.

Hvorom alting er, så held og lykke med lukningen. Jeg står i samme situation, dog er jeg så heldig at jeg ikke skylder nogen noget. Og så prøver jeg at sælge alle firmaets aktiver, da jeg så har en idé om at det bliver noget nemmere at lukke ned.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ha hjælp med at lukke af nogen der ved alt det om skat/moms - søg martin Jensen som ikke er revisor men kan meget, eller Peter revisor - også meget brugt herinde - og en god rigtig revisor - Tonny Erhvervsconsult - som du også kan finde herinde.

Du må ikke køre det selv hvis ikke du ved helt hvad du gør. Du skal  ikke føle skam  - det er hvad der sker - og bare få en proff lukning med hensygnstagen till kreditorer og skat medregnet

God vind

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ihvertfald ikke lukke førend du har betalt dine kreditorer, det er ingen spøg at tilbagebetale dem med penge som der er trukket skat af.

Sælg bilen, betal dine kreditorer og skat. 

Du må beholde alt!! Bare vær opmærksom på at kreditorerne kan gøre udlæg i dine aktiver. En ældre bil er dog intet værd :)

Fat mod.. jeg har tilbagebetalt langt over en million på ca. 12 år som lønmodtager.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)