Hey Richard!
Nu har jeg lige studeret din facebook side lidt, og har et par overvejelser, som jeg gjorde mig!
1. Det første der springer mig i øjnene er dit profilside billede. Efter min mening skal du ikke kaste priser i hovedet på folk med det samme, og SLET ikke fragtpriser. De er kommet der, for dine produkters skyld - eller blot for at udvide deres horisont. Er de interesseret i priser/fragt, vil du have dem ind på din hjemmeside, evt med "Se pris på hjemmesiden". Trafik, trafik, trafik.
Mit råd til et alternativt profilbillede: du ved du har at gøre med et miljø, hvor folk kender hinanden - og at mange træner sammen med andre for at optimere deres træning, eller blot for hyggens skyld. Hvad med at du sponsorerer 4-5 bodybuildere i andre områder af Danmark end du lige befinder dig, med en bøtte proteinpulver, imod at du laver et kort interview med vedkommende om de optimale træningsforhold og hvorfor de har valgt prot-pulver hos dig.
De 4-5 bodybuildere vil med garanti omtale din side til andre af deres venner, fordi 9/10 samtaler i omklædningsrummet handler om træning og de løsninger der ligger til en forstørrelse af sin muskelmasse.
Derudover kan du lave en artikel om de bodybuildere, som du har interviewet og lægge den op på din hjemmeside. Den artikel vil med sikkerhed blive delt blandt deres venner, da folk generelt er meget medieliderlige, og elsker omtale - ligesom din hjemmeside!
2. GODT at se du deler så mange konkurrencer ud. Det er helt klart en af de bedste PR-stunts du kan poste på din facebookvæg, og noget du skal blive ved med!
Hvad med at lave en konkurrence til den person, der kan bænke flest kilo? Forestil dig at du sætter en dille igang blandt de rigtig tunge drenge, og de begynder at poste billeder på din hjemmeside, hvor de ligger og bænker maks kilo.
Tror du at de små fisk vil følge efter de store?
Jeg mener, at hvis du kan formå at få folk til at interagere på din facebookside, vil andre hurtigt følge efter. Det gør vi som flokdyr, og af ren og skær interesse. Kan du skabe en dille blandt forbrugerne af proteinpulver (fitness-gæster) og omsætte det til trafik på din side, vil du lave guld! Nok er det en anden boldgade, men se på menucard, de har formået at sprede frøene!
Her var lige lidt inputs fra en der træner alt for lidt - men næste gang jeg skal have mig noget protein pulver, ved jeg hvor jeg skal lede :-) held og lykke!