Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil være min sponsor?? sign mig up please

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Det var mig, der kom til at give 5 stjerner, men det var en fejl, 4 for mange. mine fedef fingre og en ipad, fungere ikke så godt.. Men ok, Michael har sagt han beklager, så nu er de 5 stjerner ok..

Mvh

Jacob
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har forsøgt at skrive en PM til Jacob, så nu burde jeg vel også kunne modtage?

Ellers giver jeg et kald mandag, har lidt travlt her i denne weekend. men i er velkommen til at sende mig en besked, hvis det altså virker, som sagt tidligere, så vil alle få svar.

//Anders

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders
Tak, din besked er modtaget...
Mvh
Jacob
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det gør det ikke :) men hvad er det du vil have ud af det? 99,9% af alle succesfulde siger at man skal tale med folk. Forventer du, at få et par gode "mails" med teasers som du så vil vælge imellem eller?

/M

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ det var nu mere fordi der var nogen, som efterlyste at kunne skrive. måske navn på den forretning de arbejder med, eller hvad ved jeg. Et godt samarbejde sker ikke via mails, det er jeg nu godt klar over.

Jeg har fri hele næste uge, så er helt frisk på en masse møder der, og glæder mig allerede til det.

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

er det ikke nemmer ejeg bare smider min mail her, så kan dem der vil skrive gøre det. Jeg tjekker mail oftere end amino!

ad@focusinvest.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

utg+1:

Næ det var nu mere fordi der var nogen, som efterlyste at kunne skrive. måske navn på den forretning de arbejder med, eller hvad ved jeg. Et godt samarbejde sker ikke via mails, det er jeg nu godt klar over.

Jeg har fri hele næste uge, så er helt frisk på en masse møder der, og glæder mig allerede til det.

Cool nok (ja jeg var nu selv en af dem der efterlyste den), nu er du selvfølgelig også lidt anderledes idet du selv efterlyser en forretning der matcher. Forretningsnavn kan nemlig ofte gøre at folk siger nej tak, fordi de har en tro på at det er noget andet, der er ekstremt mange fejlagtige formodninger i vores branche.

Jeg vil som sagt klart anbefale dig at give dem du har lyst til at snakke med, et ring. Men blot lige som ekstra info, så har vi et større informationsmøde tirsdag kl. 18.30 og en pre launch tirsdag/onsdag midnat (en af grundende til at mødet er ret specielt). Så hvis vi to skal tale sammen, er det værd lige at have denne info i tankerne.

Og i øvrigt helt rart med en tråd, hvor vi ikke har alle mulige andre inde og svare.

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens tåle navne. Jeg ved godt at man kan gå ind og google for så at få en masse forkerte oplysninger, skrevet af folk fra EB osv. og helt ærligt, jeg kan ikke bruge det til noget. Hvis jeg vil være kok, forsøger jeg også at få træning af en der allerede er kok og ikke frisør ;-) det jeg vil frem til er bare, jeg kan godt tåle navne.

Må nok skynde mig at sige, det er ikke fordi en frisør ikke kan lave mad, så er det også på plads ;-)

ang. tirsdag, så er min dag åben, så vi kan godt lave en aftale der, jeg er bare nød til at være i Lyngby kl. 23 da jeg har en datter som ikke kan være alene, og en kone der skal på natarbejde.

//Anders

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

utg+1:

Jeg kan sagtens tåle navne. Jeg ved godt at man kan gå ind og google for så at få en masse forkerte oplysninger, skrevet af folk fra EB osv. og helt ærligt, jeg kan ikke bruge det til noget. Hvis jeg vil være kok, forsøger jeg også at få træning af en der allerede er kok og ikke frisør ;-) det jeg vil frem til er bare, jeg kan godt tåle navne.

Må nok skynde mig at sige, det er ikke fordi en frisør ikke kan lave mad, så er det også på plads ;-)

ang. tirsdag, så er min dag åben, så vi kan godt lave en aftale der, jeg er bare nød til at være i Lyngby kl. 23 da jeg har en datter som ikke kan være alene, og en kone der skal på natarbejde.

//Anders

Er helt enig med dig, men navne behøver ikke betyde at folk googler sig til forkerte oplysninger, men det kan let give formodninger, som gør at man ikke får hele forretningspræsentationen ind på lystavlen. Det er nu heller ikke nogen hemmelighed at jeg arbejder med NuSkin.

Vi slutter kl. 21, Lars som holder mødet plejer at være rimelig præcis, så med mindre du kører en omvej fra Fisketorvet til Lyngby, så burde du være hjemme længe før. Mødet holdes på Havneholmen 25, lige ved siden af Fisketorvet hvor vi har nogle gode mødefaciliteter til rådighed.

/Martin

Ps. andre er selvfølgelig også velkomne, men kunne forestille mig at de fleste er "rimelig gift" med deres nuværende

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 09:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

HAlløj utg+1

her to uger efter din forespørgsel vil jeg da spørge dig om du har fundet noget interessant ?

ellers har jeg også noget til dig.

venlig hilsen Christian

ps. jeg skrev i din gæstebog, men du har nok ikke set det.

har du fundet ud af din PB ? ellers er det under profil og derefter debatindstillinger.

lille rettelse;

hold musen over dit navn øverst til menstre.

tryk på ret profil.

tryk nu på debatindstillinger

gå til bunden og juster de blå prikker.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)