Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil være min sponsor?? sign mig up please

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Hejsa,

Ja jeg er helt ny her, dvs. jeg har kigget med på forumet længe, og fundet en masse god hjælp i forbindelse med regnskab og andet i forhold til mit faste arbejde med min lille enkeltmands virksomhed, så amino har + i min bog, og i flinke mennesker her på siden har det også.

Hvorfor er jeg nu pludselig i MLM delen af amino, spørger man måske sig selv, det ser ud til at der er en masse tråde, hvor folk der arbejder med MLM bliver kaldt det ene og andet + det at MLM til tider kommer til at fremstå som en ulovlig pyramide business, og jeg vil skynde mig at sige, jeg ønsker ikke at deltage i noget ulovligt, og jeg ønsker ikke at kaste omkring mig med grimme ord. men ideen/tanken omkring network marketing virker i min verden ret genial, og efter at have læst en del bøger om emnet, kunne jeg godt tænke mig at give det chancen, derfor efterlyser jeg en sponser.


Jeg er åben for at kigge på forretningsmuligheder (alle er velkommen) Så nu vil jeg lade det være op til dig/jer. Hvis i arbejder med en interessant forretning, og hvis i har lyst til at give mig en præsentation, så må i endelig kontakte mig, så vi kan aftale hvor og hvordan. Hvis produktet er godt, og hvis jeg føler jeg kan stå inde for produkt og firma, så vil jeg naturligvis gerne igang så hurtigt som muligt, hvis ikke, ja så er vi lige gode venner af den grund, og kan ønske hinanden held og lykke i fremtiden.

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer.

mvh Anders

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes du skal kigge på dette http://www.lifewave.com/danish/ 

Jeg sidder i et af verdens bedste netværk, som bygger 2/3 af din forretning for dig, plus de hjælper dig med alt ;-) 

Det er gode produkter.

Du kan kontakte mig i pm eller på vovol@ofir.dk 

vh Jimmi

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 13:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg køre Forever Living Products som er i 146 lande, skrive til mig her ind så kan vi kig nærmere på det..
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Det er en god indstilling at have - skepsis og gå på mod :-)

Vi er en del Lifewavere der er ved at bygge verdens største netværk op (det tror vi i hvert fald på) - vi har på 1½ år fået 3300+ kolleger i Danmark. Danmark er nu det 2. hurtigst voksende land i verden med Lifewave produkter.

Det er en meget høj grad af tilslutning til noget nyt, og det er fordi både produkterne og forretningsdelen er sund fornuft for ikke at sige fantastiske.

Vi afholder møder mange steder i Danmark hver eneste uge, og du er hermed inviteret til det næste møde i København på onsdag den 3. oktober kl. 18-21. Det foregår på adressen Peder Skrams Gade 17. Vi har begrænset antal pladser, så skriv til mig om du vil med.

Uanset hvad du vælger, så er det en spændende verden, hvor du både kan finde gode og dårlige eksempler, så hjusk at bevare overblikket og stol på din sunde fornuft.

mvh.

Ejvind

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Jeg var ved at få kaffen, jeg ikke drikker, galt i halsen, da jeg så din overskrift. Et godt råd er at google Robert Kiyosaki og Donald Trumph, som taler lidt om branchen generelt. Hvad der er vigtigt.

Og så syntes jeg dette alt for nemt kan blive en slags salgstråd, bl.a. fordi du har lukket for private beskeder.

Et godt råd når du siger give det chancen, så være kommittet, der er alt for mange der kvitter efter lidt modgang. Og når du siger give det chancen, så kan det let forstås som at du lige prøver og håber på det bedste Wink

Og grunden til at jeg var lidt overrasket over overskriften, er jo at et eller andet sted mangler den personlige dialog, NM er i bund og grund kommunikations markedsføring, og skriftlig dialog er bare så upersonligt.

Men åben op for din bruger, giv os lidt flere informationer, hvor er du fra i landet? 

Og velkommen til MLM

Dbh. Martin

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en masse af Robert Kiyosaki, det er også hans bøger og video der har vagt min interesse for network marketing, dermed ikke sagt han er eneste grund.

Jeg var slet ikke klar over min profil ikke kan modtage beskeder, min fejl.

At give det chance, det var muligvis et dårligt ord valg ja, jeg er 100% klar over det kræver hårdt arbejde, og at man skal igennem en masse modgang, sådan tror jeg det er med det meste, hvis man skal opnå succes, intet kommer af sig selv, og hvis man tror det, eller hurtigt giver op, så er det nok nemmere at have fokus på at passe sit 7-16 job, og være glad og tilfreds med det. hvilket i min verden er helt ok, man kan sagtens være lykkelig alligevel, livskvalitet er jo individuel.

Grunden til denne tråd, var ikke at skabe en salgstråd, men mere for at blive gjort opmærksom på hvilke forretninger folk arbejder med, og gøre opmærksom på at jeg er meget åben for at kigge på det, med andre ord, jeg vil gerne præsenteres for muligheder. Jeg kender åbenbart ikke nogen som er gået i gang med network marketing, og som har inviteret mig til en præsentation af deres forretning.

Nu vil jeg forsøge at få åbnet min bruger. Jeg giver gerne information, hvad vil i gerne vide? Jeg kan kort sige at jeg er 30 år bor i Lyngby. Til slut vil jeg sige tak til alle jer der allerede har skrevet i tråden her, jeg kigger interesseret på alle jeres svar og vender tilbage til jer alle.

//Anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 18:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du kan svare ja på flg spørgsmål.

1. Kan du afse mindst 10 timer om ugen?
2. Er du villig til at lave en 2 års plan og seriøst arbejde på at overholde den?
3. Er du indstillet på at du formentligt skal investere i forretningen og uddannelse af dig selv, før du får succes.

Hvis du kan svare ja til dette kan du kontakte mig på mortenspostkasse@oncable.dk med dit navn og telefon nr, og jeg vil give dig en introduktion til et af de mere seriøse firmaer på banen.

Mvh Morten

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Nu kommer der sikkert 25 forskellige salgs taler om hvor godt deres selskab i håb om at du starter hos  dem. 

Men hvad er det du vil og passer du ind i teamet. Er vi på bølge længde og hvad er dine visitioner. Er du vedholden, seriøs og har du lyst til at lære nyt. 

Jeg vil gerne give dig en præsentation, men vi skal lige have en personlig snak først så hverken du eller jeg spiller vores tid. 

Min Amino mail er åben og du ved hvad du skal gøre.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er ikke tit man ser den slags tråde, men super fed indstilling at have.. Nu får du nok en del privat beskeder fra alverdens mlm, og jeg er ikke anderledes, du får også lige en fra migBig Smile

Mvh

Jacob

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

får du lige gjort så vi kan skrive privat til dig?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)