Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringesystem til callcenter?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal VIRKELIGT vide noget om IT, hvis man vil sætte asterisk eller tilsvarende systemer, som bygger på asterisk, op.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper
Det var kun en lille kommentar med et smil i øjet, ikke et angreb på dit fint beskrevne tilbud. Hellere et tilbud for meget end for lidt :)

Alder er på ingen måde et issue i relation til iværksætteri, begyndte selv i en tidlig alder !


Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Tom
Ja det er korrekt men man er ikke afhængig af en leverandør.

Michael, uanset hvilket system man sætter op er man altid afhængig af en leverandør, om det så er Digium (eller hvem som laver Asterisk) eller Swyx eller 3CX, vi har en stribe af forhandlere som kan løse sådanne opgaver, så hvis man er utilfreds med en kan man skifte til en anden, mere afhængig er man ikke.

man er også afhængig af TDC, Telenor eller Telia .... eller en helt fjerde .... men man er altid afhængig når vi snakker telefoni.

Jeg vil endda sige at hvis man vælger et opensource system baseret på Asterisk/Linux, er man meget afhængig af nogle der kan det ... det er i hvert fald vores erfaringer, med mindre brugerne selv er Linux eksperter.

Swyx og 3CX er begge baseret på Microsoft infrastruktur og det er der trods alt lidt flere som kan end Linux (nu ved jeg godt at jeg nedkalder mig en forbandelse over mig selv fra mange som læser dette Stick out tongue )

Men hvis kravet er billigt igang ville jeg nok vælge en hostet system, og så opgradere når man følte at behovet var vokset igen.

For at skabe lidt pris kontrast til 3CX kan jeg fortælle at et system til 2 brugere koster 7.092,- vejl. og opsætning tager cirka 1 time så er man kørende. så under 10.000,-

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager.. Skulle måske have oprettet en anden tråd, men mit spørgsmål udover det kunne være relevant for trådstarter mere til mig.

Har i dag vores egne asterisk servere så det er ikke noget problem, så ville jeg bare teste et system der automatisk kan ringen der findes systemer som får en dB ind, derefter ringer de selv op og laver alt arbejdet, så medarbejderen blot skal snakke og skrive noter, men de er dog alle pay systemer, men tænker der må findes nogle åbne systemer.
Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
Har i dag vores egne asterisk servere så det er ikke noget problem, så ville jeg bare teste et system der automatisk kan ringen der findes systemer som får en dB ind, derefter ringer de selv op og laver alt arbejdet, så medarbejderen blot skal snakke og skrive noter, men de er dog alle pay systemer, men tænker der må findes nogle åbne systemer.

Ja, vi leverer i dag et system fra www.mycallcenter.eu men jeg kender ingen open source systemer som kan det, og dette system koster en del.

Vi har leveret et system til en kunde som sad 80 outbound tele marketing folk, de øgede deres callrate med over 40% da de fik systemet.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Robert Kronberg:

Man skal VIRKELIGT vide noget om IT, hvis man vil sætte asterisk eller tilsvarende systemer, som bygger på asterisk, op.


Hilsen, Robert



Tja nogle har kendskab til asterisk og vad dertil høre.
Andre har kendskab til WP,joomla osv..

Det jeg har lavet vdr callcentersystemer og asterisk har ikke været så besværligt og der har været let at finde vejledning på nettet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at give Matt fra Maxtel.dk et kald. Jeg er sikker på at han kan stikke en god løsning sammen til en god pris.

/ Emil

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Simpletalk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at kigge på Bascom. Godt system til billige penge om måneden.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)