Jeg skriver dette indlæg, da jeg ikke ved noget som helst om hvordan et ringesystem skal sættes op og hvad der er billigst med bedst stabilitet indenfor telemarketing.
Jeg er 18 år og studerende, så jeg har ikke 20.000 at smide efter et system, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle forholdvis billige forslag til ringesystemer og abonnementer og eventuelt en virksomhed der kan levere og sætte det hele op for én.
Jeg skal til møde med Nordea angående lån til opstart, så det er vigtigt at jeg har en leverandør på plads og en ca. pris på hvad det vil koste.
Vi foretager opgaver for virksomheder og ringer ud for at skabe flere salg for den pågældende virksomhed.
Det hele er bare gået lidt i stå, da vi indtil nu har ringet hjemmefra med mobiltelefoner og det er ikke optimalt at ringe på, så nu søger vi en anden løsning og søger efter en anden løsning, så vi kan udvide og få flere konsulenter til at sælge.
Har du selv eller kender du nogle der har en løsning, så kontakt mig gerne på siden eller via nedenstående information:
en mulighed er TDC Scale, ellers har diverse mindre udbydere, som fx. bolignet.dk nogle fine PBX (ip telefoni) løsninger, som snilt kan det du søger, og til rimelige priser
(har tidligere selv arbejdet hos bolignet, og har beholdt min fastnet derigennem selvom jeg ikke arbejder der mere, simpelthen fordi jeg kender setup'et, og ved hvor stabilt det er)
Hvis i selv kan programmere lidt web, kan i opsætte et simpelt ringesystem og koble dette op med ip telefoner. Men en pc og ip tlf på samme net, er det bare at aktivere et link, og telefonen ringer op. Altså noget der nemt kan sammenkobles med en database. Ip telefoni er ikke så dyrt at have med at gøre, specielt opkald til fastnetnumre er meget billigt, hvis ikke gratis. Til at holde styr på jeres leads kan i bruge www.zohocrm.com det er et gratis crm system. Det fungerer rigtig fint, og er nemt at bruge. I kan importere jeres ringeliste hertil, og adminstrere genkald osv derfra :)
Vi tilbyder et system som kan opfylde alle jeres krav fra http://www.swyx.com
De features som i måske vil kunne gøre brug er er :
- Statistik - Clip SA, så i kan vise hvilket nummer ud i ønsker - Ringe op ved at markere et nummer og trykke F11 - Softphones så i kan arbejde hvorfra i ønsker det - Mulighed for headset, hardware telefon eller begge dele - Og mange andre fine features.
Skriv eller ring til mig: tfh@unicom.dk Tlf 20209492
Jeg skriver dette indlæg, da jeg ikke ved noget som helst om hvordan et ringesystem skal sættes op og hvad der er billigst med bedst stabilitet indenfor telemarketing.
Jeg er 18 år og studerende, så jeg har ikke 20.000 at smide efter et system, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle forholdvis billige forslag til ringesystemer og abonnementer og eventuelt en virksomhed der kan levere og sætte det hele op for én.
Jeg skal til møde med Nordea angående lån til opstart, så det er vigtigt at jeg har en leverandør på plads og en ca. pris på hvad det vil koste.
Vi foretager opgaver for virksomheder og ringer ud for at skabe flere salg for den pågældende virksomhed.
Det hele er bare gået lidt i stå, da vi indtil nu har ringet hjemmefra med mobiltelefoner og det er ikke optimalt at ringe på, så nu søger vi en anden løsning og søger efter en anden løsning, så vi kan udvide og få flere konsulenter til at sælge.
Har du selv eller kender du nogle der har en løsning, så kontakt mig gerne på siden eller via nedenstående information:
Med venlig hilsen
Jannick Joel
info@partnercall.dk
www.partnercall.dk
+45 20 21 14 94
Tak for jeres tid :-)
Hej Jannick,
Jeg har netop opsat et simpelt telefoni system der bygger på 3CX.
Der anvendes 3CX Softphones på PCerne og så går deres telefoni igennem en server ud til vores VoIP udbyder. I dette tilfælde VipTel.
Der er gratis at anvende op til 4 linjer herefter koster licensen så vidt jeg husker kr. 4000,00 ex moms. Systemkravet til serveren er kun en P4 med 2-4GB RAM, hvilket også er en overkommelig investering.
3CX understøtter også at kunne ringe direkte op fra et CRM system, på nuværende tidspunkt Salesforce, SugarCRM, Dynamics CRM, Outlook og et par stykker mere.
Skal du bruge konsulentydelser til opsætningen, vil jeg tro det hele løber op i ca. 7-8000 ex moms.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.