Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Facebook en kundeservice?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i den uheldige situation, at linket til en af mine hjemmesider er blevet anmeldt som spamFacebook!?

Jeg har nu 2 gange prøvet at få Facebook til at vurdere om det måske var en fejl og har overhovedet ikke hørt noget, andet end den autosvar besked man modtager, som kvittering for ens support spørgsmål.

Har Facebook overhovedet en kundeservice? Jeg har svært ved at se den i hvertfald.

Hvordan kan man få sit domæne ud af den spam anmeldelse?

Jeg havde forinden betalt Facebook for at få flere likes til den tilhørende FB gruppe, så de penge er bare spildt og nu kan mine brugere ikke få oplysninger om de nyeste tiltag på hjemmesiden.

Jeg har ligefrem overvejet at flytte hjemmesiden over på et nyt domæne, for at komme udenom problemet, Facebook ikke hjælper mig med.

Hvad kan jeg gøre?

/Jens Andersen 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:
Jeg havde forinden betalt Facebook for at få flere likes til den tilhørende FB gruppe, så de penge er bare spildt

betalte likes ??? Dét siger vel nok en hel del om troværdigheden på FB......No

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Jens Andersen:
Jeg havde forinden betalt Facebook for at få flere likes til den tilhørende FB gruppe, så de penge er bare spildt

betalte likes ??? Dét siger vel nok en hel del om troværdigheden på FB......No


Mon ik' der menes kampagner, hvor man reklamerer for sin page, for på den måde at få flere likes. ;) 

Med venlig hilsen / Paul Sørensen
Software developer

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
betalte likes ??? Dét siger vel nok en hel del om troværdigheden på FB......No

Hej Fru Hartmann

Ja nu er det jo Facebook jeg har betalt for at få vist en reklame på Facebook!? Så hvad mener du med troværdighed.

Jeg har ligesom i adwords købt mig til likes på facebook gennem en af facebooks egne reklamer...

Læs lige inden du svarer.

Mvh Jens Andersen "Den troværdige annoncekøber".

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Ja nu er der så 2 der har kommenteret mit indlæg, men ingen der har skrevet noget om hvordan jeg kommer ud af problemet.

Er der nogen der ved hvordan?

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)