Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en Facebook gruppe med 7600+ likes?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke regne med mere end 500 kr for 8k fans :)

Når jeg køber fansider hvilket jeg gør mig i ligger 20-25k fan sider gerne omkring 1000 kr

Fra Dragør
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Vincent W Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

For ikke så længe siden var der ind herinde der havde 11 fb grupper til salg. Jeg kan ikke huske hvor mange likes ( det var mange, mener det var over 2 mill samlet) men han kunne dokumentere indtægter på over 300.000 på ganske få måneder. Han skulle have 350.000 for dem.

Benzinklubben.dk - Billigere brændstof til folket!! www.facebook.com/benzinklubben

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan ikke lave en generel pris for X antal likes. Der er stor forskel på værdien af et like. Det er lige så vigtigt at kende historikken bag Facebook siden, og hvor meget den er opdateret, antal kommentarer og likes på status opdateringer etc.

Det er heller ikke uvæsentligt hvordan dine fans er skaffet. Hvis det er skaffet på baggrund af en konkurrence eller like jacking kampagner, så er det ikke lige så meget værd, som hvis det er nogen der har liket fordi de helt reelt kan lide den pågældende side/firma.

Du kan snildt starte en FB side, og så købe 10.000 likes på fiver.com, men det gør ikke at siden reelt er noget værd.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)