Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 Sek. Load tid på webshop !! HJÆLP...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg testede lige kort med Firebug (det kan varmt anbefales), din side er 2.4 sek. om at renderer selve html'en for siden. Det skal man være under et sek. om, hvis siden ikke skal virke langsom.
Derfor bør du nok fokusere her, og pt. glemme alt om css sprites, fil bundling etc. (måske skulle du lige rydde op, så der ikke forspørges på en masse filer som ikke findes, men ellers er det ikke her dit problem ligger).

Jeg kender ikke til PrestaShop, men der er 95% sandsynlighed for at hastigheden skyldes for mange database kald. Hvis jeg skulle gætte ville jeg tro, at det var generering af menuen, der var synderen. For at teste om jeg har ret, kan du kort udkommenterer den, og så se hvad Firebug siger renderingstiden for html-delen er.

Hvis det hvis sig at det er menu der driller, så er det fordi der laves et eller flere database requests pr. menupunkt, her skal du kigge i Presta's scripting sprog og finde ud af hvordan du kan hente alle menupunkterne i et database request.

Held og lykke med jagten! og spørg mig endeligt hvis du er i tvivl om noget af det generelle ved performance tunning.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet subdomænerne på unoeuro som Media1.erotik69.dk 

Herefter har jeg skrevet alle 3 domæner ind under server info på prestashop under performance, som Media1.erotik69.dk altså uden www. foran.

Er dette korrekt?

Skal jeg 301 redirecte dem til www.erotik69.dk evt? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den detaljeret gennemgang, men jeg kan slet ikke selv lave alle de ting i kommer med, så er der nogle af jer der kunne tænke sig at tjene en skilling og få fintunet min side? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

media1 skal være et redirect til www.erotik69.dk - det burde afhjælpe problemet. Havde lidt af de samme problemer første gang jeg sku opsætte prestashop med mediaservere, men når man først har fået det til at spille, så virker det rigtig godt.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se når jeg slår CCC til CSS til i Performance, så bliver ALLE køb knapperne, grafik osv. fjernet fra shoppen :) Det jo ikke meningen, så kan jeg godt forstå den bliver hurtigere

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du husket at slå "Force compile" fra i toppen af Performance-siden?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det var aktiveret, det er slået fra nu. haha :) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det problem oplevede jeg også, det skyldes at når CCC slåes til så passer stien til filerne ikke helt. Firebug er en rigtig god måde at finde fejlen og prøve at rette den samtidig.

Vil gerne hjælpe dig med at kigge på det, men vil først have mulighed for det senere iaften / imorgen hvis det okay?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved i hvad "Serve static content from a cookieless domain" betyder? Fra Pingdom tools, det en af de store syndere for at det går langsom udfra testen.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør at dine statiske requests til billeder, css og js ikke har en cookie med som skal checkes osv osv. på den måde bliver din request mindre.

Lukas og jeg var inde på det på side 2 :-P

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)