Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge online?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kjaergaard94:

Syntes ikke rigtigt det giver et svar? Det er ikke fordi jeg vil lave en hjemmeside..

Jamen vi kan jo ikke fortælle dig hvad du skal lave for at tjene penge. Det er noget der skal komme fra dig selv. Hvis du får påduttet noget så har du ikke sjælen med og det er det der giver os det drive til at arbejde for 10 kr i timen i flere år for at se vores firma komme frem :)

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jo ikke starte noget nyt op, kun drage nytte af hvis man kan tjene penge over nettet ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjaergaard94

At tjene penge på nettet er ikke så enkelt, som du forespørger. Du skal have et produkt at sælge eller en service at tilbyde. Der er ingen nem løsning. Tro mig, jeg har prøvet.

Du får ikke folk til at udfylde spørgeskemaer uden at der er noget i det for dem. Det er svindel, hvis du lover folk fx en iPad for at udfylde det. For affilliate eller lignende skal du have en side eller tilbyde den service at sætte det op for folk.

Man kan ikke tjene penge uden en kundskab/service/et produkt.

Mvh.

Christian

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Nu når du siger, at du ikke vil starte noget nyt op, ej heller lave en hjemmeside, så kunne jeg forestille mig, at du er på jagt efter sådanne sider, hvor du skal se reklamer eller udfylde spørgeskemaer for småpenge - korrekt?

I så fald kan du prøve 'Eovendo' eksempelvis, der giver dig penge for at se reklamer. Ellers kan du prøve at Google dig frem til noget Skype-Wink Som her eksempelvis 

Hvis du stadig ikke finder noget, så kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på dette blog indlæg:

100 måder du kan tjene penge på 

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er at hvis vi siger sony godt vil sælge flere af deres surround sound systemer, så kan du som en affiliate hjælpe dem med at sælge det for dem.

Så vil de så give dig en hvis procentdel af salget.

Det behøver ikke kun være fysiske ting, det kan også være digitale ting.

Fra Århus N
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du håber på et der er et program el. lign. du bare skal tilmelde og så får du penge, men så nemt er det ikke helt..

Hvis du ikke gider at starte en hjemmeside op, skal du nok tænke på odds på nettet eller noget. Mit bedste bud.

Mvh Oliver

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så med affiliate skal man skaffe en aftale med et hvis produkt eller hvordan?

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv erfaring med Eovendo? Og hvor meget har du evt. tjent på det? :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilmelde dig forskellige affiliate netværker, som allerede har aftalerne parat til dig. Det eneste du skal gøre er at tage deres affiliate links til produtkerne, sætte dem på din hjemmeside, så ellers få besøgende på din side, og håber de klikker sig videre fra den til butikkens hjemmeside, og hvis de skulle købe noget, så får du en % del af salget.

Det er sådan helt basalt set. Angående 'Eovendo' så har jeg ikke prøvet det, nej. Det er en ringe, ringe timeløn, og jeg kan tjene flere penge ved at arbejde på mine egne sider, eller endda samle pant ude i byen Skype-Wink

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Behøves man at have en hjemmeside for at bruge affiliate?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)